line## Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Er det noen som har erfaring med graviditetstestene fra www.billigtester.no? Jeg har tatt en sånn og teststreken er mye svakere enn kontrollstreken. Det sto at dersom den var det, skulle man ta ny test etter 48, men den er like svak nå...
Hakkamella Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Du kan jo ta en kontrolltest hos legen. Jeg tok en sånn apotektest av en eller annen sort, men den viste negativ. Noen uker senere var jeg enda mer overbevist om at jeg var gravid, og tok ny test hos legen. Den var positiv. En blå og en rosa strek som indikerte at jeg var gravid! WOOHOO. Tok 20 min å få kontroll over hysterisk lattergråt
TullHøna Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har tatt sånne tester, og teststreken ble bestandig endel svakere enn kontrollstreken. Og jeg er gravid.. Kjøp deg en CB eller noe på apoteket i tillegg, det måtte jeg gjøre for å stole helt på resultatet! Men da var det ingen tvil:) Lykke til!
line## Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Takk for råd! Jeg tør liksom ikke helt tro på det, er redd for å bli superskuffa hvis det viser seg at det er feil... Det vil jo vise seg etterhvert om jeg er gravid eller ikke, men jeg er litt utålmodig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå