Gå til innhold

Hjalp ikke med fullmåne i natt...


Ellie30 er høygravid:-)

Anbefalte innlegg

Jeg hadde håpet og håpet at det skulle skje noe snart, og har kjent etter tegnene i hele går og i natt. De har til tider vært der, men ingen av tegnene var sterke nok til at jeg tenkte å ringe føden! Buhu!

Jeg har jo 8 dager igjen da, så jeg må nok bare være tålmodig:-) Funnet ut at det er bedre å være "pessimist" enn "optimist".

Mannnen min stod opp i dag morges og lurte på om han skulle dra på jobb eller ikke, så det var litt kjedelig å be han dra da, he he!

Men jeg skal til jordmor i dag da, så det skjer iallefall noe!

Lurte også på om jeg skulle skure noen gulver og tørke litt støv! Jeg har iallefall lyst til det i dag, så det kan jo hjelpe for å sette igang noe!

Håper iallefall flere av dere hadde nytte av fullmånen og ligger på diverse fødeavdelinger rundt omkring!

Uansett, lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen hjelp av fullmånen her heller...

Jeg har også 8 dager til termin, så får vel smøre meg med tålmodighet! Gulvskuring og støvtørking hørtes stress ut.. hehe.. Men, hjelper det så er det vel verd det ;-)

Ha en god dag og lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her heller...kanskje litt....for jeg tror slimproppen har gått. Mange snakker om slimaktige utflod ( beklager beskrivelsen) Men jeg så bare litt blod og brun utflos og en bittelitt blodklump da jeg tisse i dag tidlig! Øhhhh.....så jeg er litt usikker. Og magen er kjempehard! Jeg krysser fingra på at ting skjer i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma'n t go'gutten*FØDEKLAR*

Hjalp ikke her heller..men jeg tror også slimproppen gikk i natt..hvertfall deler av den..var hvitt, tykt slim med en liten klump..men hadde litt ekstra tykk utflod her om dagen og, så mulug den er delt opp.. Hadde håpa på noe skulle skje nå..er 5 dager over termin og er annengangsfødende...:-( I tillegg har jeg brukt nesten 2000 kr på akupunktur..skulle jo tro den skulle gjøre meg raskere moden hvertfall da..puff.. Lykke til til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dårlig med tur på føde på meg også. Tre dager siden termin nå... Kjennes ofte ut som at noe kan være på gang på natta, men tror nå at det er mye luftsmerter. Hjelper ofte å få ut litt gasser...

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe hjelp i fullmånen her heller...

 

5 dager over nå, og har veldig lyst til at noe skal skje. Skal til jm i morgen hvis det ikke skjer noe til da. Håper hun kan bidra til å få litt fortgang i ting.

 

Kom ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kraftige kynnere på tirsdag og det tok tak i ryggen også. Trodde virkelig at det kunne være ting på gang da for de kynnerne var sterkere og kraftigere enn de jeg tidligere har hatt,,, Men det dabbet jo selvfølgelig av utover kvelden så det var kjipt!!

I går var det veldig stille her=) Ikke noe særlig til kynnere, men lille gutt i magen var ganske så aktiv:) Jeg har i dag 2 dager til termin, men tror nesten jeg kommer til å gå over noen dager... har hørt at det er 3 dager før eller 3 dager etter fullmåne at det er ganske mye fødsler som skjer..så ting kan jo fortsatt skje;) Men ser ikke ut til at det er så mye her i gården som er på gang enda;) Men til dere andre lykke til!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager over termin nå og absolutt ingen tegn til fødsel annet enn hyppige kynnere som for det meste ikke er vonde..... Må nok bare smøre oss med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg var på fødselskurs på AHUS spurte jeg jordmor om denne fullmånen. Hun kunne fortelle at selve fullmåne-natten var "ikke noe spesiell". Virkningen var størst 3 netter før og 3 netter etter. Akkurat som om noe jobbet seg opp, og ned igjen. Disse kreftene var med å påvirke fødselen. Så håpet er med andre ord ikke ute!! :) slimproppen min gikk i går, så kan jo være fullmåneeffekt. Termin i morgen, så i kveld er det i sengehalmen med sambo, så håper jeg på et termin-barn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde at noe var på gang i natt her - men alt ble rolig i 5 tiden og jeg sovna til slutt. Har hatt 4 slike netter nå..... temin til søndag - men tålmodigheten tilsier at det bør komme en beibis nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora kom på fullmånenatten :-) Så det var kanskje noe i det?

Vi ventet ikke at det skulle skje....hadde egentlig planer om å dra på Bon Jovi konsert på Ullevål Stadion, men vannet gikk bare 45 minutter før vi skulle dra...... Men det var jo to dager over termin så så uventet var det jo heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...