Dronningen! Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Var det sånn at du jobbet der han postmannen ble operert? (Håper du skjønner hvem jeg mener....) Flisa skal inn til din gamle arbeidsplass (tror jeg) og jeg blir litt usikker. Kan jeg sende henne dit? Ville du sendt ditt barn dit?
BettyBoob Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 ville ikke nølt med å sende mitt barn dit nei viktig å huske at faren for komplikasjoner hos voksne er MYE større enn hos barn. mandler, dren eller polypper?
Dronningen! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Takk for opplysningene. Hun skal inn for å sette inn nytt dren og antageligvis ta mandlene. Jeg har sikkert en litt ufornuftig holdning til dette men det kommer nok av andre episoder som har skjedd. Pappan min døde for 6 år siden og det gjorde noe med meg i situasjoner hvor jeg er presset, uten kontroll og usikekr på hva som skjer/skal skje. Og etter avisoppslaget om postmannen er det i hvertfall ikke blitt bedre. kan jeg som mor bli med datteren min inn når hun får narkose eller være der under inngrepet?
BettyBoob Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 du får være med inn til hun har sovnet, men du får ikke være der under inngrepet - og tro meg hvis hun skal ta mandlene er det ikke noe du vil se. har vært med på mange, og også blitt operert der selv. dren derimot er ingen blodig affære, men foreldre får ikke være på operasjonsstuen under noen inngrep. det går sikkert kjempefint, og du er ikke den eneste mor eller far som synes dette er veldig skummelt! da jeg jobbet der hadde jeg flere foreldre som holdt på å besvime bare si ifra at du er ekstra bekymret/nervøs for datteren din, så kan de berolige deg litt ekstra - null stress! vet du hvem som skal operere?
Dronningen! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 Nei jeg vet ikke hvem som skal operere, jeg kan gi deg beskjed når jeg vet noe mer. Flisa satt på fanget mitt sist hun skulle i narkose og da ble jo jeg nesten like fjern som henne. Og det inngrepet gikk jo bra! Selv om mye av innsovningsfasen var veldig lik det å være hos pappa når han døde. Litt trekkninger og slappheten... Men det er nok det at jeg gruer meg for det ukjente..
BettyBoob Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 skjønner deg godt - hadde vært livredd selv jeg! Det er noe annet når det dreier seg om eget barn enn en jobb men det gjorde jo at jeg hadde FULL forståelse for de foreldrene som var skikkelig bekymret osv. hun sovner veldig fort da et lite stikk i hånden og så sover hun! anestesilegene der er veldig flinke! bare pass på å ikke gå i gulvet selv, men sett deg ned på venterommet med en gang hun har sovnet:)
Dronningen! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2008 Sist fikk hun maske og da tok det litt tid. Men alt er bedre enn problemer med ørene:o) Tusen takk for opplysningene:o)
Dronningen! Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2008 Nå har vi fått time... Sender deg navnet på legen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå