Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp og er skikkelig småkvalm, ingenting som frister.

Småømme bryster

og mensmurringer

Skikkelig trøtt har jeg vært hele uken.

Har IKM senest på onsdag..

Da blir det å vente i spenning igjen da.

Merker at jeg ikke helt er en person som har fått utdelt den største tolmodighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tolmodighet er ikke min sterkeste side heller nei!

Har vært øm og føles hoven nederst i magen de siste dagene, men tør ikke tro at det er et tegn heller.. Er småkvalm innimellom, men tror det heller er innbildt altså, kjenner jo etter alt om dagen!!

Kommer det et litte blopp i magen så er det full attention og analysering i alle retninger!

Har ikm på torsdag om en uke, det blir en laaaang uke gitt!

Skrevet

Heisan, jeg har samme symptomer som deg (bortsett fra kvalmen) og ikm på onsdag... Men, symptomene kommer og går litt... Jeg har i tillegg verkende bein og har så lyst på noe godt hele tiden...

Har så lyst å teste i helgen, men det er nok for tidlig uansett... Håper inderlig at det er en spire på gang nå!! Har to venninner som er i 1.trimester nå, og jeg vil så gjerne joine dem!!

Skrevet

Så spennende da jenter! :) Håper det klaffer for dere.

Jeg selv har mistet all tro på denne pp for jeg blør så mye, blør/spotter på 5. dagen nå... Kommer ikke til å teste før uti juli dersom ikke TR kommer.

Men jeg er veldig spent på dere og gleder meg til å høre om hvordan det går med dere! :)

Skrevet

Jeg hadde el for 2 dager siden, og i dag har jeg en dunkene/ øm smerte på venstre side litt over livmoren. Som om jeg har et innvendig blåmerke liksom.

Herregud blir smårar av alt dette jeg, hehe...Har ikm lørdag 5 juli så det er leeeeeeeenge å vente gitt.

Skrevet

NewMom: sikker på at det ikke er festeblødninger da?

Har ikke så veldig mye tro jeg heller.

Kjenner jo ikke kroppen min så godt etter at jeg sluttet på pillen, kan jo være hormoner pga av de som får meg til å føle slik jeg gjør.

Har veldig lyst å prøve en CB digital på lørdag, den kan jo tas inntil 4 dager før. og siden jeg skal i bryllup hadde det vært litt gøy å teste, men tror jeg skal være sterk å la være med både testing og drikking.

Hadde ikke noe særlige symptomer da jeg fant ut jeg var gravid sist heller. Litt småkvalm på morgenen (sånn som i dag) og ømme brystvorter. og så var jeg selvsagt trøtt også.

Har blitt spådd at jeg ikke blir gravid før neste vår, og da har jeg nok ganske lenge igjen å vente.

Skrevet

Kanina: Tviler på at det er festeblødninger, for jeg har hatt det de siste 2 pp også. Jeg har hatt det slik før vi begynnte å prøve aktivt også, var iallefall mye småbløding, men jeg fulgte ikke så godt med da.

Vi er også invitert på fest neste helg, så jeg må også teste meg for å være sikker.

Skrevet

jeg har begynt å få halsbrann og er super trøtt igjen.. men nå skal jeg slutte å lete etter symptomer og heller tenke det er pms ;)

håper alt er bra med deg venne, får nok litt mer tid i helgen til å titte innom og skravle litt :))))))

klem

Skrevet

WhiteLily:

Er du her igjen? Prøver dere aktivt eller?

Skrevet

NewMom:

nei vi prøver absolutt ikke aktivt, men bruker ikke prevansjon heller ;)

titter innom i ny og ne, har snakket endel med kanINA og synes det er hyggelig, men prøver å holde meg unna alt graviditets styret, jeg blir så lett revet med ;) og nå vil jeg tenke minst mulig på det frem til jeg evt er uker over IKM ;) (lov å håpe hehe..)

alt bra mde deg? hvilken pp er du i?

Skrevet

WhiteLily:

Vi er i vår 3 pp, jeg har blødd i en liten uke nå selv om jeg ikke har IKM før om en ukes tid, så jeg har ingen forhåpninger om å være gravid nå. Vet ikke hvorfor jeg blør, har gjort det i noen dager etter EL alle 3 pp, men ikke så lenge som nå. Så om TR kommer iløpet av uken kommer jeg til å kontakte lege for å snakke med ham om det, liker ikke dette...

Ellers så hadde jeg ikke planer om å teste før noen dager etter IKM, men jeg må teste om en uke for da skal jeg på fest. Jeg gidder heller ikke alt "maset" om symptomer og slik, for jeg har de samme symptomene før TR så da betyr det ingenting uansett.

Skrevet

så kjedelig med blødninger. jeg har ikke hatt mens siden SA, men tror jeg skal ha det neste helg, gleder meg faktiskt litt. synes det kan være greit å ha noen normale runder før jeg blir gravid etter SA'n og så har jeg lyst til å nyte sommeren med litt vin og kos ;)

jeg har bestemt meg for å vente minst to uker over tiden før jeg tester neste gang, nå testet jeg i hytt og gevær både før og etter IKM og ble jo helt tullete, for ikke å snakke om sambo hehe. men jeg blir rimlig dårlig så vet egentlig med engang jeg er gravid at jeg er det.. men men, sommer og sol, skal nytes, graviditet får skje som det skjer ;)

lhåper du får orden på blødningene dine, og så er det bare å rope ut om du vil slå av en prat titter innom hele tiden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...