Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Synes det er litt morsomt å høre for vet det er utrolig ulik smak ute og går - stor, liten, tykk, tynn, enkel, fancy, med sten, uten etc... Jeg har en helt enkel ring i hvitt gull med 1 stor, rund diamant. Sikkert noen som synes den er voldsom, men jeg synes den er enkel og fin og ELSKER den! Så dere som har ring, hva slags ring har dere?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Vi har enkle, glatte i hvitt gull:) Elsker ringen min!:) Vil ha giftering i hvitt gull også
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Vi har sånne såkalte "Snorre-ringer". De er i gult gull og på utsiden er gravert "kys mig" i runer fra år 950-1000 =) Jeg elsker også ringen min og gleder meg veldig til jeg kan ta den på fingeren igjen...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har en frierring og en forlovelsesring. Forlovelsesringen skal jeg også bruke som giftering. Den er i gult gull - og er ganske klassisk. Vi valgte en ring vi kan ha i 100år og som vi ikke vil gå lei av. Frieringen er en diamantring.
Scorpiogi Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 jeg fikk en alliansering med en passe liten/stor diamant i..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Min er i hvitt gull med en STOR diamant i. Fin ja!!!
N_79 Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har en blank ring i hvitt gull med tre små diamanter Nydelig. Hans er helt blank og litt tykkere. Dette er forlovelsesringene våre. Har sett oss ut gifteringene også. De er også i hvitt gull men litt mere robuste og med litt mønster....
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Den er i hvitt gull med 3 diamanter i..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 jeg og:) kan jeg spørre om hvor stor diamantene er? og hva dere betalte?
Lacey*har fått erta Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Forlovelse ringen er i hvitt gull, veldig smal og med en diamant som er akkurat passe i strl. Elsker den ringen! Jeg synes den er vakker. Gifteringen min er bred,flat og i hvitt gull. Skal sette inn diamanter for hvert barn som kommer til verden!
Kokkemor Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 Har en enkel ring i hvitt gull med diamant på! Elsker den
Rorrimamma Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Tynn giftering i hvitt gull. Den liten diamant inni min som er for vårt barn. Nå når den neste blir født blir det en til. Hver diamant kostet ca 600 kr, ringen 2000 pr ring. Inni står det gravert forlovelsesdato og "Din xxxx"
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 Helt enkel i gult gull. Hans er noe bredere enn min. Veldig glad i ringen min )
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 Vi hadde bestemt oss for å bruke den samme ringen til forlovelse og vielse, men var ikke helt enige om hva vi ville ha. Han ville ha hvitt gull, mens jeg ville ha gult gull. Diamanter i ringen ville jeg ikke ha, siden jeg har allianseringer og en spenn-ring (som mange nå bruker som giftering) fra før. Vi fikk en gullsmed til å lage ringer som vi hadde blitt enige om. Ringen ble som ekteskapet på mange måter er; et kompromiss! ;-) Halve ringen er i hvitt gull, og den andre halvdelen i gult gull. Den er firkantet på utsiden og rund inni (siden vi begge kan være både firkantet og runde i kantene), om du skjønner hva jeg mener. Min er 4 mm bred og hans er 5 mm bred, siden hans fingre er tykkere og lengre enn mine. Vi satte på oss ringene ett år før vi skulle gifte oss, og "pusset" dem opp med polering til bryllupet. I morgengave fikk jeg en ensteins ring i hvitt gull med en 1 ct brilliant, som det høres ut som du har som forlovelsesring. Gifteringen sitter på høyre hånd og enstensringen på den venstre.
Slumdog Skrevet 19. juni 2008 #15 Skrevet 19. juni 2008 Min er i hvitt gul med en 1 karat diamant. Aner ikke hvor mye den koster, var samboeren som overrasket meg med frieri
(0_o) Skrevet 19. juni 2008 #16 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har en allianse-ring i hvitt gull med en diamant "nedfelt" i ringen. Hehe, den stikker ikke opp fra ringen, med andre ord ;0)
hit og dit Skrevet 19. juni 2008 #17 Skrevet 19. juni 2008 Det er berre eg som har ring av oss. Den er middels tjukk, i kvit gull og har 10 pittesmå og ein liten diamant.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #18 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har en buet ring i gult gull 4 mm, med 5 diamanter som skal representere familien. Skal også brukes til giftering! Samboer er en enkel, glatt gult gull buet ring. 4 mm.
Mojo med trollungen Skrevet 19. juni 2008 #19 Skrevet 19. juni 2008 Har en "frierring" den er i gult gull, med en blå safirsten og 4 diamanter. Bruker den ikke hver dag, er litt redd for den, men elsker ringen min. Den dagen vi gifter oss går vi vel for klassikse gifteringer som vi skriver dato og navn til hverandre inni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå