NinaKristin*ENDELIG* Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Betyr det at det er leeeenge igjen da??
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Hadde termin i går. går bare å venter i spenning:/ Dagen før var jeg kontroll på sykehuset, da var hodet fortsatt ikke festet. Det trengte ikke det ikke å gjøre før fødselen starter.. vanlig hos flergangsfødende.
hildepilde_75 Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Trenger ikke bety at det er lenge igjen. Forrige gang jeg fødte var jeg til kontroll to dager før, og da hadde ikke hodet festet seg. Nå har jeg 3 dager til termin og hodet har ikke festa seg denne gangen heller. Lykke til!
Samsel Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hei Det er ikke alle hodet fester seg på, spesielt ikke hos flergangsfødende. Hos meg festet førstemann seg i uke 33, mens andremann festet seg aldri. Tredjemann som ventes i august sitter foreløpig med rompa ned. Babyen kommer når han/hun er klar. Lykke til
Chick Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Den dumme legen min sa igår at de pleide å regne 4 uker fra hodet var festet til fødsel....!? hodet er ikke festet her enda og det er 11 dager til termin...så egentlig litt godt å lese at det ikke er en forutsetning for at fødselen skal starte. Hørtes nemlig sånn ut på legen min!!Aargghhh....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå