Gå til innhold

Hoppe på trampoline?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ferie med familie og barn og jeg veit det er mange trampoliner der...

Jeg er ca 8 uker, er det greit å hoppe?

Vil ikke ta noen som helst risiko, men hvis det er helt ufarlig så er det jo skikkelig gøy!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har desverre ingen fasitsvar til deg, men hoppet selv på trampoline rundt uke 10. Etter ett par hopp sa kroppen i fra selv. Fikk litt rar følelse i mageregionen/livmoren (svak krampe). Jeg tolket det som at dette ikke var bra. Ingen mén etter dette, men lytt til kroppen, så får du nok svar. Anbefaler deg til å droppe hoppingen.

Skrevet

mener å ha lest en plass at man ikke bør delta på timer på treningssenter hvor det er mye hopp i!... så kanskje heller ikke så lurt å hoppe på trampoline!?

Skrevet

Ikke for å skremme, men ting kan faktisk løsne der inne.

Det ikke bra å hoppe og løfte for tungt.

Dropp den hoppingen og gjør heller andre koslige ting:-)

Skrevet

er jo mange karuseller man ikke kan ta som gravide, så vil tru å hoppe på ei trampoline er ikke så bra det heller..

Skrevet

du må aldri finne på å hoppe på trampoline da du er gravid ... skal ikke hoppe i det hele tatt faktisk, med mindre dere gjør som veninna mi som var på overtid å hoppa ned trinn for trinn i trappa si hjemme å noen timer etterpå kom lille guttn hennes... hihi , nei ikke ta sjangsen ..

Skrevet

får vi ikke hoppe på trampolina heller??

fankern og..og jeg som hadde tenkt å ta en hoppetur på trampolina no i natt... :-S

kan ikke gjøre det på dagtid..er så mange vitner da...

får vel stå over det da :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...