StorkeMammaen Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Skal på ferie med familie og barn og jeg veit det er mange trampoliner der... Jeg er ca 8 uker, er det greit å hoppe? Vil ikke ta noen som helst risiko, men hvis det er helt ufarlig så er det jo skikkelig gøy!!
nøste... Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Hei. Jeg har desverre ingen fasitsvar til deg, men hoppet selv på trampoline rundt uke 10. Etter ett par hopp sa kroppen i fra selv. Fikk litt rar følelse i mageregionen/livmoren (svak krampe). Jeg tolket det som at dette ikke var bra. Ingen mén etter dette, men lytt til kroppen, så får du nok svar. Anbefaler deg til å droppe hoppingen.
scoobydo Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 mener å ha lest en plass at man ikke bør delta på timer på treningssenter hvor det er mye hopp i!... så kanskje heller ikke så lurt å hoppe på trampoline!?
Løvetannfrø;-) Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Ikke for å skremme, men ting kan faktisk løsne der inne. Det ikke bra å hoppe og løfte for tungt. Dropp den hoppingen og gjør heller andre koslige ting:-)
Trulte76 Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 er jo mange karuseller man ikke kan ta som gravide, så vil tru å hoppe på ei trampoline er ikke så bra det heller..
*min lille sin!* Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 du må aldri finne på å hoppe på trampoline da du er gravid ... skal ikke hoppe i det hele tatt faktisk, med mindre dere gjør som veninna mi som var på overtid å hoppa ned trinn for trinn i trappa si hjemme å noen timer etterpå kom lille guttn hennes... hihi , nei ikke ta sjangsen ..
snart mor til 3 Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 får vi ikke hoppe på trampolina heller?? fankern og..og jeg som hadde tenkt å ta en hoppetur på trampolina no i natt... :-S kan ikke gjøre det på dagtid..er så mange vitner da... får vel stå over det da :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå