Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Har blant annet hørt at man kan få kneskader.. Jogger hver dag + trener en hel del, bare litt nysgjerrig på nettopp dette.. Noen som vet hvor effektivt det er, eventuelt? Greit med litt variasjon )
Northernlights Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Har hørt at ti minutters hopping på trampoline er som å jogge en time, men det kan jo være feilinfo... Jeg har ei flott trampoline som venter på den dagen JEG begynner å trene! =o) I dag har jeg puffa en gressklipper fram og tilbake nedi ei grøft, så det var armtreningen for i dag. =o) Så helt på jordet er jeg da ikke, når det gjelder trening??
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Nei nei :-) Det er trening i det, også! Takk for svar.. Har hørt noe liknende, men er usikker på hvor sant det er!
Zazu Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 "Det eneste som betyr noe med tanke på effekten av treningen er kaloriforbruket ditt underveis. Dette måles indirekte ved at du måler pulsen din. Om 5 min trampoline skulle kunne erstatte 15 minutter jogging må altså pulsen din på trampolinen være mye høyere enn når du jogger." I følge Jill Jahrmann i KK. Det er bra trening da, for du klarer å holde på lenge og styrker både koordinasjon og utholdenheten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå