nr2påvei Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 ...og nå er det jo heeelt umulig å legge seg til å sove igjen. Det fortrsetter hele tiden å lekke, og det gjør jo ikke saken enklere. På sykehuset ba de meg komme inn i morgen, så lenge riene ikke tok skikkelig tak, men jeg kjenner at jeg blir litt nervøs. Vet at vannet fyller seg opp igjen, men når det stadig renner ut også... hva så?
Lykkeliten123 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Ååååååh- så misunnelig jeg ble nå!!! Har akkurat vasket hele huset i håp om å sette igang noe (ligger jo bare i senga og kjenner etter, blir så rastløs). Sålenge hodet er festet er det ikke noe problem om vannet har gått. Bedre å vente til riene tar seg opp enn å reise inn til sykehuset på bomtur. Har du lang vei? Skjønner jo at du blir gira, da. Ikke så lett å slappe av kanskje, men nå er det viktig at du samler krefter til fødselen ;o) Åh, lykke lykke til!! Fullmåneeffekten slo an på deg, ihvertfall =) Fikk du noe forvarsel, forresten? Eller kom det bare masse vann?
nr2påvei Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Hodet har festet seg, heldigvis, og jeg er ikke langt unna sykehuset heller, så dette ordner seg nok bra:) Gira ja! Jeg er åtte dager over termin og holdt på å gi opp, du vet sikkert følelsen. Forvarselen uteble, men jeg har vært mer sliten i dag (fram til nå), la meg en time før jeg pleide, så det var kanskje "noe" som sa det var noe i vente? Ellers så skvatt jeg fælt da det plutselig ble veldig vått i senga... mannen min kom seg fort på bena og sto klar med kofferten, ganske komisk scene. men nå sitter jeg her og håper at riene skal komme NÅ!
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 takk for støttende ord på mitt innlegg:) Så flott at det endelig skjer noe hos deg da!!! Kan godt forstå at du er LEI no ja!! trodde en måtte reise inn med en gang vannet gikk jeg?! Får håpe riene tar seg opp snart da:) grååååådig misunnelig på deg no jeg og... lykke til!!
Lykkeliten123 Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Huff, 8 dager over. Skjønner du er utålmodig, ja. Jeg har vært tålmodig helt frem til nå. Har termin idag og merker at jeg har liksom innstilt meg veldig på termindatoen selv om jeg har prøvd å la være. Så er det noe med at når alt er i hus og sykehusbagen er pakket, så begynner man mentalt å "vente"... De er jo herlige og, mannfolka. Ikke lett for dem stakkar. Maen min går og skuler på meg og mener jeg må ta det mer med ro. Men jeg klarer bare ikke bruke permisjonstiden til å bare sitte rolig... Nei, jeg får gå og legge meg på håndkleet mitt igjen og prøve å få noe søvn. Du må ha riktig lykke til, og slappe av så godt du kan. *Tvi tvi*
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 hehe sånn skjedde med meg og..vannet gikk..men ingenting skjedde før en dag etterpå..men da skjedde alt fort altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå