Monajenten Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Eller er det bare noe man gjør når man er/har vært syk? Snakker ikke om en gang i blant, som julen og sånn, men relativt ofte. Jeg har en lei tendens til å gjøre akkurat dette. Bestemmer meg ene dagen for å skjerpe meg og være sunn. Dagen etter holder jeg ikke ut lengre, og da hiver jeg gjerne innpå ekstra mye........:-(
mamma til søte små Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Da er vi to :-( Uff, skulle begynne på mangen "kurer", men kommer aldri så langt *må skjerpe meg*
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Akkurat nå? neeei ikke akkurat Men til vanlig har jeg en tendens til å være bunnløs og kan spise aaaaaltfor mye :-S at ikke jeg veier 200 kg er det mange som har undret over..
Northernlights Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Ja. I går fks, overspiste jeg meg på vannmelon........... Ble syk i dag av det, men det er iallefall sunt! Og godt ;o) Og 95% er vann..... Men du store vannmelon som jeg spiste! Vannmelon sesong her nå, så de er billige.Namnam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå