Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hva finner dere på i sommerferien dere da? Her er det knapt med penger i tillegg, men satser på en del dagsturer på stranda o.l. Tenkte å prøve å finne ut om de arrangeres noe for alenemødre i kommunen, vet de har gjort det før. Men kanskje det er for sent å melde seg på sånt nå... 8-9 uker er lenge, både for mor og barn dersom det skjer lite. Satser på å være en del sosial da :-)
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er helt alene med sønnen min. Jeg er også langt fra rik Vi tar toget til Hunderfossen. Vi drar på stranden. Vi går på oppdagelsesferd i skogen. Vi er så heldige å ha familie med hytte ved sjøen, så vi skal dit å fiske krabber og bygge sandslott. Søsteren hans kommer på besøk en uke, og vi skal en langhelg til søsteren hans. Og så er sommeren over + litt til Aleneforeldreforeningen i Oslo arrangerer en del. Er sikkert flere foreninger som gjør det samme. HVor bor du hen da?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Jeg er og helt alene..Vi har allerede hatt en uke i Syden da,sparte til det-så feriebudsjettet er tømt her:p Men det blir hytteturer da hvertfall,og litt dagsturer rundt omkring:)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hi her... jeg bor i Trondheim, men har ikke undersøkt om aleneforeldreforeningen arrangerer noe her enda. Noen som vet noe? Kanskje jeg finner noe på nettet også. Jeg har tre barn, så ser litt mørkt på å reise veldig langt, tenkte litt på dagstur til namsskogan med tog - men aner ikke priser. Skal sjekke ut litt sånt i dag tenkte jeg, det blir jo ikke en formue når det bare er dagstur uansett :-) Her blir det nok også litt fisketur tenker jeg, hytte har vi ikke - men håper på fiiiinvær, så vi kan dra masse på stranda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå