Natteravnen* Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 No har eg ikkje vore her på en mnd! -jammen på tide å luske litt rundt her då altso! Skal flyge rundt omkring her ei stund no etterpå slik at eg kanskje kan oppdatere meg littegrann, men ser at det kan bli vanskelig å få med seg alt. Alt gikk fint med besøket i Storbritannia, besta og besten storkosa seg med vesla, hadde ikkje sett ho sia August no. Og ho sjarmerte dei godt må dokke tru... Ellers kosar vi oss i heimen , endel sjukebesøk blir det, men mor er ft heime så vi kryssar fingrane for at ho kviknar til litt. Håper alle har hatt en fin sommar so langt, regnar med kanskje endel er på ferie allereide, og helsar ekstra til dei! Og so håpar eg at ting går i positiv retning for andre som har hatt det stritt i periodar c",) Som sagt, på tide at eg oppdaterar meg litt no, so eg går i gang med lesinga... klem fra vest
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Du lever jammen opp til nicket ditt du:o) Lusker omkring når vi andre har tilbragt timer i sengen allerede:-D Men det spiller ingen rolle når du kommer, det er alltid hyggelig å se ditt blide åsyn:o) Så fint at det gikk bra i det store utland..... Og godt å ha mor hjemme. Og så håper vi at alt går i positiv retning hos deg også.... Fortsatt god sommer!!
Reveenka Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Fint å høre at dere har hatt en bra tur til besta og besten! Håper også det går seg til med moren din, og at hun blir bedre c",) Kjenner igjen følelsene fra den gangen jeg sto oppe i det samme.... Skal krysse fingrene for dere, jeg c",) Kom innom litt oftere nå, hvis det passer seg sånn!
Natteravnen* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 c",) skal prøve og skjerpe meg no, og vere her litt meir. Blir vel litt tynt i rekkene her i desse ferietider, so vi treng vel alle som kan, he-he.
Karomamma Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Hei hei!!! Fint å høre at det går greit med mammaen din Det er vel litt feriemodus overalt, tror jeg. Jeg er i hvert fall ikke særlig effektiv her på kontoret i dag
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Så fint å se deg igjen:-) Flott med fin tur til UK og krysser alt jeg har for mamman din:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå