babyboy22 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Da er jeg altså i uke 26 og lekker råmelk allerede! Festlig! Hvordan skal nå dette gå? Merker det kun på natten enda da.... men syns det er veldig tidli?!?
HøstBaby <3 Elias Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Tidlig ? Du er jo heldig da, jeg begynte i uke 17-18 allerede.. Har roet seg litt da, for jeg slutta å klemme "Litt" ivrig førstegangs som synes det var kjempegøy å klemme hele tia, inntil jeg våkna om natta med store våte flekker på lakenet. Hehe.. Nå som jeg ikke klemmer lenger så lekker jeg heldigvis ikke noe særlig heller, iallefall ikke noe merkbart mye, er i uke 28 nå..
babyboy22 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Førstegangs her også, så jeg aner jo ikke hva som er normalt og ikke.. Men "godt" å høre at jeg ikke er alene da. Merket det også på lakenet. Trodde først jeg hadde siklet, og tenkte bare gu går det ann!
HøstBaby <3 Elias Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Hehe, ja var det jeg å trodde.. Men hadde da ikke liggi SÅ langt nede, å var helt våt på puppen. så var ikke så vanskelig å forstå
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Er i uke 21 og må bruke ammeinnlegg om natten allerede Det er et mareritt hehe, hater denne lekkingen, og værre skal det bli *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå