En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Lurer på om det er mulig å sende inn flere bilder, eller kun ett? Bør det være ett "vann-bilde"? (ser at de fleste andre vinnerene har bilde av barn med vått hår, i badet osv.) Legger Lano til egen bakgrunn, eller må man passe på at bakgrunnen er riktig også?
mamma til søte små Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 www.lano.no Der finner du nok det du lure på :-)
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Nei..det er det jeg akkurat ikke gjør Står ingenting om det der...jeg har leita ganske bra, så hvis jeg har oversett det så får dere unnskylde
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2008 ingen som vet?
mamma til søte små Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Hmm.. Nei da veit ikkje eg desverre:-) Men lurer litt på det samme sjøl, hehe
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Tror man bare kan sende ett bilde inn, men er ikke sikker da. Og ja, jeg tror det bør være et "vann-bilde" men ser jo at vinneren fra 2002 ikke har et "vann-bilde" så det går jo sikkert ann å sende inn et vanlig bilde. Du kan jo prøve å sende mail til de å høre.
The most famous Ludder Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Ingen grunn til å stresse, dette har vi vunnet allerede ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå