Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er da gravid, og veldig veldig ung. Jeg er femten.. Bor på ett lite sted, hvor alle vet alt om alle. Har endel problemer hjemme, men foreldrene mine støtter meg. Jeg har fra dag en sagt at abort ikke er en mulighet osv. Jeg vet ikke hva jeg syns lengre. Alt er bare utrolig vanskelig. Tar meg selv i å tenke på å ta abort å så bare si at jeg mistet. Jeg kan aldri gjennomføre det, men er utrolig mye vanskelig i livet mitt nå. å jeg snakker ikke om hvilken farge det skal være på t skjorta mi, men mer om min stefar er rusa , eller om mamma er dårlig (manisk depressiv) bodd litt over alt, men har klart å samle meg sammen å bli mer voksen å ta mer ansvar osv. Hadde aldri trodd jeg skulle kommer til og skrive et "klage innlegg" på bim men nå trengte jeg å blåse ut litt. Jeg er LIVREDD , jeg aner ikke hva jeg går til. Jeg innrømmer det, jeg har ikke peiling !! Legger meg flat, så vær så grei og ikke vær altfor krass.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Flytt langt bort fra foreldrene dine! Har du slekt du kan bo hos? Søk hjelp hos barnevernet. Du kan bestemme mye selv nå som du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Stakkars deg! Dette hoeres ut som litt mer enn en paa 15 aar skal behoeve aa bekymre seg for. Har ikke noen gode raad egentlig - bare proev aa gjoer som du selv synes er riktig uten aa ta for mye hensyn til hva de rundt deg tenker og synes. Haaper du har noen gode venner eller andre familimedlemmer du kan snakke med og som kanskje kan hjelpe deg litt. Dette gaar helt sikker bra, lykke til!
Miss Misantrop Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Du kan i allefall ikke bringe et barn inn i det hjemmet du bor i akkurat nå. Hvis jeg var deg ville jeg ha tatt en samtale med en lege, eller barnevernet slik at du får et bedre bilde av dine reelle valg. Mange unge jenter som har oppdratt barn, og det går ofte fint. Abort er også en mulïghet til å få en ny sjanse til å være ungdom og greie opp i eget liv først. Bare du kan ta valget. Men det er viktig at du snakker med noen som har mere erfaring enn deg før du tar en endelig besluttning. Hvor langt er du på vei? Klem fra meg til deg.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 7+5. Jeg skal bo sammen m bf , i leilighet han er 16 og vi har vært sammen siden jeg var tretten. Er bare veldig sliten nå, fått virus på toppen av det hele å har nesten ikke spist på fem dager. klarer nemlig ikke svelge eller tygge for viruset går på tannkjøttet å får blemmer i munnen osv. Vet det ordner seg, men er bare så mye kaos nå..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 oi, glemte å skrive HI, på den rett over
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 huff.. stakkars deg. ikke no god situasjon å sitte i dette her. du er jo svært ung, og det er jo BF også. hva sier han og hans familie til saken? jeg har ikke noen gode råd å komme med selv jeg. er slik som du at det er ikke bare bare å gå gjennom en abort liksom. men i et slikt tilfelle hadde jeg vurdert det. håpr du finner utav det du vil gjøre=) lykke til uansett. klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå