Gå til innhold

Bon Jovi var bare helt FANTASTISK!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min dypeste medfølelse med dere som ikke var der.....

Svett, hes og sliten pyse er veldig fornøyd med dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JADA,JADA,JADA jeg er misunnelig:)

Så fint at du har hatt en fin dag,bra for pysa det:)

Skrevet

Spis deg en tomat du.........

Bon Jovi er HOT!! :-O

Skrevet

Åh ja..... Han er like kjekk som alltid... Og FOR en stemme! Sukk....

Skrevet

Ja gni det inn du. Jeg hadde også lyst til å dra

Skrevet

eneste som irriterte meg var lyden som var altfor LAV!!!!! Og at de spilte flere coverlåter fra andre band, når de har det sinnsykt gode selv!!! Og litt for mange klisslåter etter min smak på midten! Men utenom dt: fabolus:-) dæven når han så oss dypt inn i øya og sang bed of roses!!! DA var jeg 14 igjen altså!:-)

Skrevet

jeg sto helt foran, det var bra lyd der ;-)

kliss med bon jovi er da bare bra! *skjelven*

men forsåvidt enig i at de kunne spilt bare egne sanger, de har da nok å ta av

Skrevet

Ja bare gni det inn du ;-P

Skrevet

* Grønn av misunnelse * Jeg skulle også være der, men neida..... Alt kommer i veien når jeg har gledet meg stort :(

Skrevet

stakkar skravlekråka:-( du kan vel trøste deg LITT med at jeg har så vondt under bena etter å ha stått på plankeplater fra 17-23 at jeg ikke kjenner mine egne fotsåler lengre?????

Skrevet

Var en mager trøst som hjalp litt Papi.... :) !7.30 satt jeg i tannlegestolen å ble borret, hadde heller vært nede å sett på herligheten selv synge ja :)

Skrevet

trøst nr 2: vi sto bak en gjerde som var satt opp fordi de som var medlem i fanklubben eller noe fikk stå foran scenen!!!!!! ALDRI opplevd noe så tåpelig på en kosert ever! Og vi så ikke mye gitt, annet enn på storskjermen, så kunne like godt sett det hjemme på tv minus steminga blandt alle da!:) men på eller av storskjerm: han er nydelig da!!!:-) sender med et bilde du kan kose deg med før du legger deg da;-)

http://www.beepworld.de/memberdateien/members32/beautyqueen-from-mars/jon_bon_jovi.jpg

Skrevet

Takk Papi... :) * kommer til å drømme søtt om herligheten * Har faktisk blitt mye av diss avsperringene på konsertene, og der er tåpelig med stor T.....

Skrevet

Det var egne billetter til "golden circle", de var dyrere enn de andre billettene. ikke noe fanklubbmedlemmer, altså.

Skrevet

Jeg signerer på at det var helt sjukt fantastisk!!! I'm in love :o)

Skrevet

Heeeeeeeeeeeeelt enig. Kjempebra, og så bra stemning og liv!!!!! Helt rååååått!

Synes syndt på den ene venninnen min som ikke kunne :(

Hadde Golden Circkel ticket, og vel verdt pengene sine ja!!! Juhuuu!

Skrevet

Fantastisk :D

Dessuten er jeg sikker på at han sang always baaaare til meg, haha:)

Skrevet

Det var en fantastisk konsert ja!!!Er høy på Bon Jovi ennå:)!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

det var HELT konge. OG dronning(må ha litt likestilling her+konge er litt for svakt uttrykk:p) Skulle hatt golden cirkle på slutten. da det ble skikkelig liv der. og always var til MEG. selvom jeg var langt unna scena. satt på tribunen jeg(hadde enkli ståplass, men orka ikke stå så lenge). der hadde vi kjempe bra utsikt til scenen.

gosh, jeg elsker dem:P

Skrevet

Åh!! Det var rett og slett en KONGE-OPPLEVELSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hekkan for en RÅ og SEXY mann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og den stemmen og sjarmen!! *dååååååååån*

Skrevet

Ja, den varer fremdeles, den følelsen!

Skrevet

Ja, det er det kuleste jeg noen gang har vært med på!!

(Ikke beste opplevelse, for de får jeg sammen med barna mine, men absolutt KULEST!)

Skrevet

Beste konserten jeg har vært på EVER!!!

Og de anmelderne som kun ga 4 som terningkast, må jo ha sitti på do under hele konserten eller noe..!

Herregud, den mannen kan synge asså!! Og så så DEILIG som han er!!!!!!

Han hadde HELT KLART klart å lure meg... hihi :)))

(Og bare så dere vet det; "Always" og "Bed of Roses" var til meg... Han hviska det i øret mitt før konserten!) Tjihi c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...