milk Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hei:o) Har noen en kakeoppskrift som er enkel, men med deilig kake som resultat? Ingen stor baker, men skal prøve meg på en kake til St. Hansfeiringen. Håper på mange gode oppsktifter:o)
Strawberrywine Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 marengsbunn (enten kjøpt eller hjemme laget) en halv pakke vaniljekrem 1 1/2 fløte 6kiwi 1 kurv jordbær en boks med hermetiske fersken. tøm av laken på fersknene. kutt opp frukten i biter bland halvparten av frukten med den vanlige kremen smør et godt lag med vanniljekrem på marengsbunnen ta oppå kremen som var blandet med frukten. pynt kaka med restrerende frukt. ei god sommer kake
milk Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Tusen takk:o) Hørtes veldig deilig ut, og gleder meg til servere! Får bare håpe jeg får den til;-)
Cornelianelia Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Sjekk www.detsoteliv.no Der er det utrolig mange kakeoppskrifter. Og du kan søke på bestemte ingredienser hvis du f.eks vil ha kake med nøttebunn etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå