Julistråle Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Blir så rastløs av å ikke få sove. Kan bare glemme å legge meg før i 03-tiden, får ikke sove uansett. Klokken 08.00 er jeg lys våken og dagen begynner så smått. Tenk om man ihvertfall kunne sove for å korte ned ventetiden litt...
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jaaaa!! Har det på akkurat samme måten!! Men her sover jeg TOPPEN 3 timer i strekk.. våken til tre, fire,fem. Våkner igjen halv seks7seks når sambo går på jobb. Sovner ikke igjen før ti/elleve tiden. Sover kansje til halv to... slitsomt!!! og kjedelig..
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Du kan jo trøste deg med at 5 timer er mye å sove i strekk nå, etter at babyen er født er du heldig hvis du får sove 3 timer i strekk Og sove en hel natt uten å bli avbrutt av det ene eller andre, aner ikke... Mine er ikke eldre enn 3 og 4,5 Sov godt og fort når du har mulighet til det
Lykkeliten123 Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Helt fryktelig å ligge og vri og vende på seg uten å få sove.... Ikke bare bare å snu seg heller for tiden ;o) Jeg la meg klokka ni idag for jeg var helt skutt.... Da klokka var tolv stod jeg opp igjen og har nå vasket gulvet i hele huset samt hele badet grundig (så stille som mulig for ikke å vekke resten av familien). Men nå kan tutta bare komme, nå er til og med huset nyvasket ;o) Nå som vi har kommet til torsdag har jeg termin også )
KarinB Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 jeg må opp på toalettet hele tiden, ca hver 2-3 time. Men i natt var jeg så heldig at jeg sov i 4 timer uten å våkne, det kjenner jeg at var digg! jeg får sovesånn runst kl 24, og pleier ikke stå opp før i 8-9 tiden, så jeg får jo noe timer på øret!
Limlamli Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Sover jeg 1 hel time er jeg lykkelig. Sovner fort igjen, men det blir liksom ikke noen sammenheng i det. Gjør så vondt i bekkene nedover føttene og i ryggen. Både gleder og gruer meg til å legge meg hver kveld. Å om jeg endelig sovner tungt en gang i blant så kan du være sikker på at dattra våkner. Men men, bare 2 mnd igjen, så er det hyggeligere saker som vekker meg
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Kjenner til den der, jeg sover to timer i strekk, så våkner jeg. Slår aldri feil, kan stille klokken etter meg! i natt har jeg vert oppe 5 (!!!) ganger på do fra jeg la meg til jeg stod opp igjen i dag tidlig. Er trøtt og sliten på dagen, ikke morro det heller når jeg har en snart treåring å underholde.. :-S
Sannellerslik? Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 off... ja jeg skjønner hvordan dere har det.. kjempe trøtt når jeg legger meg kvelden, men etter bare ca 1 time våkner jeg. Og sann fortsetter det hele natten: Må på do 100 ganger, ligger bare å makker og svetter, og så er jeg forferdli plaget med rastløse føtter! det er bare så grusomt! Og når kl er ca 6-7 er har jeg så vondt i ryggen og bena att jeg ikke finner noe god stilling å ligge i... hoff, det skal ikke ver lett! Gleder meg til ungen kommer sann att jeg får selskap om natten;-) jeg er 35 uker på vei:)
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Må syte litt jeg også. Sovner skjelden før 1-2 tida. Sliter med rastløse ben og et bekken fra helvette. endelig sovnet, så må jeg på do. Har også en liten på 15 mnd som våkner 2-3 ganger pr natt.. Er hjemme alene med lillegutt på dagtid, så da er de umulig å ta igjen for tapt søvn. Er bare en dag over ul termin, 3 dager over prøverørstermin. Men jeg kjenner at det begyner å tære på kreftene nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå