Gå til innhold

mener dere at alle gutter som er interessert tar kontakt selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd det motsatte, eller kan komme me noe som kan motbevise at alle gutter som er interessert tar kontakt? Kan det ikke være at gutten også er usikker og tilbakeholden?? Eller mener dere at alle gutter som vil noe, klart å tydelig foretar seg noe for å kapre denne dama? Jeg har jo nesten blitt printet inn i hode at en skal bare sitte å vente, å at hvis denne gutten vil deg noe, tar han kontakt selv liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mener det hvertfall:pTeit holdning,men sånn er det..

Om det har vært at jeg ikke har tatt kontakt,og han heller ikke har gjort det-men begge egentlig ville-det vet jeg jo ikke:p

Skrevet

Jeg mener ikke det. Og har fått bevis på det. Desverre for sent, trodde han ikke var interessert jeg:-(

Skrevet

Haha, jaaa, man har jo det inntrykket da! At det liksom skal være sånn.. Og når det ikke er sånn så blir vi jenter så helvettes usikre! Tenker masse merkelige tanker.. ;-) Meeeeeneh.. Om du liker han, så go for it! Ikke vent på at han skal ringe deg.. Det er 2oo8 nå, vi jentene har lov til å ta i et tak vi også ;-)

Skrevet

anonym 23:53

Kan du være så snill å utdype ?

Hi

Skrevet

Ja det kan jeg.

Det var en type jeg var veldig interessert i, men han var ganske stille/forsiktig. Det er jeg også så jeg ville jo selvfølgelig ikke mase. Vi møttes et par ganger etter å ha blitt litt kjent på en fest. Men jeg trodde ikke han likte meg sååå godt siden det liksom aldri skjedde mer og han tok lite kontakt.

Det viste seg at han var veldig usikker på seg selv i slike situasjoner og ville ikke mase. Altså han var omtrent som meg på en måte og det endte jo med at det ikke ble noe av noe.

Senere hørte jeg at han likte meg så godt at han ikke visste hva han skulle gjøre rett og slett og trodde jeg ville vært mer pågående om jeg var interessert. Men da var det for sent og begge hadde gått videre.

Den dag i dag lurer jeg fortsatt på hvordan det kunne blitt...

En skikkelig suppe av misforståelser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...