mamma_til_2_m_junispire Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Andre som har "lider" av samme "problemet"!? Fikk så steike vondt i skambenet i dag at det gjorde vondt å gå!!! Ikke helt behageli... heldigvis så gikk det over da jeg satte meg ned igjen og smertene kom ikke tilbake neste gang jeg reiste meg opp!!!
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jepp....titt og ofte. Tuppa mi ligger med hodet godt planta nedi bekkenet og når hun er urolig blir det utrolig vondt. Også vondt når jeg skal bevege meg sidelengs.
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Bekkenløsning Midt foran holder symfysen (skambenet) sammen med sener og muskler. Kroppen din gjør seg klar til å trykke et barn ut gjennom der ved å la beina skli litt fra hverandre. Da gjør det vondt i senene og musklene som holder dette sammen. Hos noen skjer dette tidlig, hos noen mot slutten av svangerskapet og hos noen i det de føder. Fysioterapi hjelper dårlig på symfyseBL, Akupunktur gjør underverker Jeg går til akupunktur 1-2 ganger i uken etter behov, og føler meg absolutt bedre, spesielt de første dagene etter behandling. Lykke til
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Akk og ve!! Bor på Røst så blir litt vanskeli med akupunktur!! Har heldigvis ikke så altfor lenge igjen, (29+6) men denne frøkna mi liker å presse enten føtter eller hender nedover mot bekkene!!! Ikke helt godt nei!!! Meeen man hva gjør man ikke for di små vi bærer i våre mager!? må vel lide litt ;p vet man ikke skal klage siden det er litt igjen, men er vel heeelt normalt!! blir litt lei gitt!!! håper hun gjør som storebror og kommer en mnd før tiden da er hun jo ferdi!! hun ligger jo to uker forann i vekt også, så vil ikke gå tiden ut for å si det sånn!!! et hode på 34cm(storebror) er vondt nok å presse ut
Makko med to små gutter Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har også denne typen av BL, og har GOD hjelp av fysioterapi! Fra at jeg sleit med å gå på do, til at jeg i går var ute 3 timer i skauen med bikkjene! -Vi gikk riktignok ikke voldsomt langt, men dog.Kjente det gått i går kveld, men helt ok igjen i dag! -Må trene hver dag da for å holde det i sjakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå