Gå til innhold

noen som har prøvd bugaboo vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble anbefalt å kjøpe denne vogna på barnas hus i kveld, og vil gjerne høre med dere som har erfaringer om denne vogna.. er den bra? vil gjerne høre både positivt og negativt ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt en cameleon. En god venninne av meg har den og har ikke et vondt ord å si om den. Har prøvekjørt endel og synes den er veldig lett å manøvrere. Jeg liker at den er nett og lett og at man enkelt kan snu styret ettersom man vil ha barnet mot seg eller fra seg.

Har også stoppet et pinlig stort antall fremmede på gaten med bugaboo og spurt om de er fornøyde. Alle er det. Og det er utrolig hvor pratsomme småbarnsmødre blir når man spør om vognen :-)

Har hørt noen klage over at høye menn kan ha en tendens til å sparke borti vognen når de går med den, men min samboer på 1.90 synes ikke det er noe problem.

Pass på at du får den forbedrede 2008-modellen. Denne er noe mer solid, og har skumhjul så du slipper å pumpe. Dessuten er bagen større.

Skrevet

Kan forresten nevne at den andre vognen jeg vurderte var OTH urban jungle, men gikk bort fra den pga mye større skrog (har veldig liten bil!) og det at man ikke kan ha barnet mot seg i sportsvognen.

Skrevet

Vi har den og er suåper fornøyd :) søk på bugaboo i forumet her så kommer det opp masse info.

Og ikke la deg lure av folk som har såå mye negativt å si, de har stort sett ikke prøvd den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...