Figa *Fødeklar* Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Jeg prøvde i dag, men fant liksom ingenting. Hehe. Noen som har kjent selv og kan si hva de kjente?
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg kjenner, og har alltid kjent, livmortappen. Tror altså at det varierer veldig hvor langt ned den "henger". Før jeg ble gravid var den ganske hard, med et søkk i midten (som et penishode, for å si det sånn...) Nå er den myyye bløtere, og åpningen er på en måte "brettet ut" sånn at jeg får et par fingre inni. Det vil vel si at den er moden, antar jeg, selv om jeg bare er 35 uker på vei.
Figa *Fødeklar* Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Ok, for når jeg skulle prøve å kjenne den, kom jeg ikke borti noen tupp eller noe. Men når jeg beveget fingertuppen mot magen, kjente jeg noe som ikke var bløtt og heller ikke hardt. Det var ikke en tupp heller, men flat. Men vet ikke om det er den. Er 37 uker så antar at jeg ikke er moden enda. Eller blir man det på denne tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå