Gå til innhold

Hva er det ekleste deres småtroll har puttet i munnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille man fant det forgodt å putte en svart snegle i munnen her om dagen:s

Spytta den heldigvis fort ut igjen!

Trodde først det var en stein, men da jag reiste meg opp kasta han den fra seg, tok hintet da jeg ikke hørte et dunk:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meitemark!!!

Men den kom også ut igjen... deilige saker...

Skrevet

han stappa hånda i do en gang og så i munn, det var fryktelig ekkelt

men det jeg har mest dårlig samvitighet for er den stakkars lille marighøna jeg viste han...

Skrevet

Plukka fluer som hadde satt seg fast på fronten på bilen.. Ikke særlig delikat..hehe.

Skrevet

Huffda!

Stakkar marihøne:p

Skrevet

Hundebasj.. Jeg kverker snart naboen!!!

Skrevet

Definitivt sneip! Ute på lekeplassen... æsj...

Skrevet

Sneiper...

Skrevet

Snuppa hentet seg litt bæsj i bleia si engang. Å fyttirakkern, jeg brekker meg bare jeg tenker på det!

Skrevet

Dokosten

*brekker meg*

Skrevet

Hodet til firfisla tuppa holdt i hånda. ugh...heldigvis for firfisla(og ungen) oppdaget jeg det før tuppa bet.

Skrevet

En stor flått som datt av katten. Tygde heldigvis ikke..

Skrevet

hun drakk av en flaske svigers hadde brukt som askebeger i bilen, hun trodde det var brus, stakar lille, da ble dt legevakta på oss, å en skamfull svigerfamilie som hadde slikt liggende tilgjengelig for en 3 åring

Skrevet

Eldstedatteren spiste biller og døde fluer, etter å ha tatt av vingene deres :-)

Som babyer/små barn vasket min søster vår storebror i toalettet med do-kosten :-)

Skrevet

Et brukt plaster...Ugh og æsj.......... ; )

Skrevet

Lillemor bæsja på badegulvet en dag mens jeg dusja. Da jeg stakk hodet ut for å sjekke var det bæsj OVERALT!!! Inkludert i hele ansiktet.. :/ *yak*

Ble dusjing på henne også ja.

Skrevet

Ei svær grønn bille

Sin egen bæsj

Storetåa til pappaen

Skrevet

Visdomstanna til faren sin. Smbo har spart på visdomstenna sine (gudene ved hvorfor), disse fant lillegutt og puttet i munnen. Da holdt jeg på å kaste opp, blir kvalm når jeg tenker på den enda.....æsj.

Skrevet

En avklipt tånegl som lå på badegulvet. Fysj og æsj!

Skrevet

Etter at jeg hadde vært ute og tømt askebegre hang jeg søppelposen inn, jeg hadde noe søppel der og. Jeg hang den på døren, for å være sikker på at hun ikke fikk tak i den. Haha...... Når jeg kom ned etter å ha ryddet bort klær satt hun og spiste sneiper. Det kom i retur etter 10 minutt... følte meg ikke akkurat lur da nei!

Skrevet

Åfysjameg hvor mye ekkelt små barn stapper i seg, blir helt uggen av denne tråden jeg! Jentene mine satt og suttet på en sånn wc-blokk som de hadde plukket ut fra do en morgen da jeg plutselig innså at det hadde blitt stille, alt for stille og gikk for å sjekke. Synes det var ufattelig ekkelt, de var forøvrig blå rundt munnen og luktet do-godlukt i flere dager etterpå.

Minstemor har ikke jeg fakket i å spise noe ekkelt ennå, bortsett fra et 14 dager gammel julebrød som hun satt og knasket i seg i vinter.. Hun ble SÅ rasende da jeg tok det fra henne, skulle tro det var DET herremåltidet.

Skrevet

en diger bille som krabbet fredelig rundt på gulvet helt til emilie fant den før meg.. den kom fort ut igjen.. hehe

Skrevet

En stankelbein, bare de lange beina stakk ut av munnviken, he, he...

Skrevet

sin egen bæsj... tok en tur med hånda ned i bleia og vips, sjokoladeansikt av den ikke kule sorten :-( æsj

Gjest Rebel & soggy bottom baby
Skrevet

Ikke så mye ekkelt, egentlig.

Men mamma hadde henne med i sandkassa her om dagen, og da spiste hun hele sandkassen. Fant en gammel plankebit også, og ble HYSTERISK når mamma prøvde å ta den fra henne...=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...