Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Jeg kommer aldri finne meg en livspartner, altså en mann.... Vært sinel i 3 år, har ei lita jente.... Føler at alle jeg treffer enten vil bare ha en ting, eller så er de ikke interesserte... Jeg har alltid hatt troen, men nå er jeg faktisk seriøst redd at han ikke dukker opp... En har jo liksom ingen garanti for det....Dagens hjertesukk fra lille meg... Å noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre???
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Den rette dukker nok opp når du minst aner det =) Sånn var det her også. Ikke det at jeg hadde barn, men mange vonde perioder bak meg. Jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle ha noen mann inn i livet mitt igjen. Men plutselig så sa det bare pang. Hihi.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Ikke søk etter han, så kommer mister right til deg før du aner ordet av det.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 jeg gav opp jakten jeg..ante fred og ingen fare-og der var han-mannen med stor M.Hadde det såå bra,helt til han var utro-og jeg hørte det av andre. Så denna gang har jeg seriøst gitt opp,kommer ikke til å gå på den igjen:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå