Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Trenger noen olabukser med litt høyere liv enn det som er in nå(hater rørleggersprekk,og at håndtakene spretter ut over buksekanten) Hvor får jeg kjøpt bukser som både dekker sprekken og valkene?
Tommage♀♂ Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Dytter denne! Jeansene mine har vokst, så jeg må kjøpe nye, jippi=)
Minnie Mom Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har vel kun Only og Vero Moda jeans, både fordi jeg liker de, men også fordi jeg ikke orker å prøve en hel masse modeller av andre merker. Generelt tror jeg at det er lettere å finne jeans med høyere liv nå enn tidligere, uansett merke. Jeg kjøpe en på Vero Moda i januar med ganske høyt liv, den dekket min bollemage fint (fødte 8. januar). Jeg har også gått ned siste mnd, litt over 10 kg og er igrunn ganske så fornøyd med meg selv. Vil ned 6 kg til i første omgang (iløpet av sommeren). Moro er det, nå må jeg kvitte meg med klær som er for store... )
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Så flink du er Minni:o) Ja skal sjekke vero moda,har stort sett bare kjøpt olabukser der. Men var en periode alle buksene der var så lave i livet,men er en stund siden jeg var der og så. Stikker innom i morgen og ser,og satser på nye bukser:o) Takk for tips!
Minnie Mom Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Takk for det.. ) Moten har forandret seg litt siste året, så nå er det faktisk mulig å finne bukser som sitter litt over rompa.. ) Hater også når halve rompa synes, ikke veldig pent igrunn. Lykke til!
Super-Langbein Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Neste Stopp har jammen fått en oppsving i stilen på olabuksene; har kjøpt fire bukser der i vår hehe.. F.eks syttitalls olabukser med litt sleng og høyt liv, olabukser med dressbuksesnitt eller vide jeans med høyt liv og lave lommer a` la saggebukser for kvinner. Og jeg burde skifte nick til Reklameautomaten.
Guttemamman:-) Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Kjøpte ei på LeneV nå nettopp og den var høy i livet. Knallfornøyd!Ser faktisk ut som jeg er en str mindre enn før når ikke håndtakene henger utenfor buksekanten på sidene he he:-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Jeg kjøper Mexx jeans. Kjempedeilige, og ikke helt lave i livet )) Handler dem på Mexx butikken.
Mamsen og lillegutt Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 kjøpte på Lene V. og de er jeg kjempe fornøyd med. ikke lave i livet og så var passformen på liv og lår helt perfekt til meg. har fått breiere hofter og mer håndtak etter fødsel.
Snilse Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har kjøpt noen crocker bukser på JC. De er litt høyere i livet. Jeg er kjempe fornøde med de. Holder formen veldig godt også.
viktorogmilla Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Ja, de har fine bukser, men de er alltid så korte i beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå