Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hei ) Deilig ferie. Stille og rolig sted heldigvis lang fra jordskjelvet, huff skjønner dere ble redd:(( Dibbetreff ble det dårlig med ja hehe ) Lillemor koste seg i varmen.........Hun sto på terrassen hver morgen og ropte bade bade ! så fornøyd, men når vi kom til bassenget ville hun ikke...;-) litt vannskrekk, siste dag fikk jeg henne til slutt uti. Snodige greier, størstemann har alltid elsket å bade. Ellers en veldig avslappende tur, akkurat som planlagt:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Så fint at dere også hadde det bra:o) Vi får ta et dibbetreff i Norge snart kanskje? Ja det var skummelt med jordskjelv, har aldri opplevd det før jeg.. Mannen min derimot, som har jobbet for et kjent reiseselskap i mange år har opplevd det flere ganger. Men da har han jo vært ungkar og spellemann. Og han sa det var stor forskjell på reaksjonen når man har med barn og kone kontra være alene...... For vi ble jo vekket av det og det tok et sekund eller to før vi faktisk forstod hva som skjedde.... Og det var i grunn etter at alt var over at vi ble redde......For hva som kunne ha skjedd:o) Så rart at hun ikke ville bade. Men det er ingen grunn til å "tvinge" de om de ikke vil:o) Mine to måtte jeg "tvinge" ut av vannet for å hente tilbake normal kroppstemp:o) Deilig med avslappende tur som ikke byr på de store utfordringene:o) Men det er deilig å være hjemme og da:o))
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Ja vi må definitivt ha dibbetreff! Snakket om august, etter ferien ? Jeg kan lage en tråd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå