Topp 10. Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Har en vogn vi er veldig fornøyd med, men kunne tenkt oss en litt lettere, enklere mer som en trille til bruk for ferier, handleturer, korte utflukter. Den vogna vi har nå brukes mere til litt lengre aktiviteter og utflukter, gå turer, spesielt der hun skal sove, og ellers i stygt vær. Da denne er mere robust og lunere enn den vi tenker å kjøpe som trille! Vi har tfk twist, vil kjøpe quinny buzz. Er det mange som har 2 vogner?
Isilra Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Vi har 2 vogner til akkurat det du nevner der Kjøpte en trille nå (carena) pga vi skulle på ferie. Er veldig glad for begge vognene mine!
3-prinser Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Vi har akkurat kjøpt en vogn nr.2, fordi vi vil ha en vogn som er lettere og som tar mindre plass i bilen. Den vil bli stående fast i bilen så vi slipper å dra ut og inn den store kombivogna hver gang vi skal av gårde. Kombivogna bruker vi hjemme til soving og når vi går turer hjemmefra.
*smula* Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Vi har også 2 vogner. Vogn nr 2 er en litt billigere vogn som tar mindre plass i bilen, men som likevel har full liggestilling. Veldig greit når vi er på ferie o.l.
Topp 10. Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 Så vi er ikke helt på jorde når vi vil kjøpe en vogn til? Tenkt kanskje det var unødvendig, (får høre det av svigers)! Men vi kunne tenkt oss en enklere og letter vogn enn den vi har nå til litt andre formål enn hva vi bruker hovedvogna:)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Nei du er ikke helt på jordet. Tror de fleste skaffer seg en litt lettere sportsvogn etter hvert som barnet vokser til. Vi lever jo i en hverdag med barna våre, de er jo med oss på ferier, butikk osv og da er det litt lettere med ei enkel og litt lettere sportsvogn enn de digre, mer solide kombivognene. Gi nå blaffen i svigers, det er ikke deres penger dere bruker.
Yo&La+spire Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Kommer vel helt ann på om dere føler dere trenger det vel:) Men det høres jo praktisk ut med en liten trille, dersom dere bruker vogn mye... Vi har ei kombivogn som vi brukte litt fram til snuppa var ca 9 mnd. Etter det har vi ikke brukt vogn i det hele tatt. Sier seg selv at to vogner hadde blitt litt i overkant for vår del, som ikke engang klarer å "bruke opp" en;) Men eg liker ikke vogn da, synes det er stress....
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Signerer denne. Har en simo kombivogn og en carena trille.. Anbefaler absolutt å ha en trille til å ha med på ferie og turer på kjøpsenteret osv.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Jeg synes det holder med en vogn. Er veldig fornøyd med min fra Urban Jungle. Har i steden investert i transportbag som passer til vogna, slik at den er bedre beskyttet når vi skal ut å fly.
twoboys & a girl Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 har 4 forskjellige vogner... til forskjellig bruk...
yummy Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Vi har Quinny buzz som hovedvogn og er kjempefornøyd:) Lurer derfor på om du kanskje velger en noe stor vogn som nr 2? Den tar tross alt ganske stor plass i bilen f.eks og jeg synes generelt den er bred og tar stor plass. Det jeg mener er at jeg selv, som har denne som hovedvogn gjerne kunne tenke meg en mindre i tillegg -så mulig du fort vil trenge tre vogner hvis du kjøper en buzz... Hva med en Quinny Zapp i stedet? Bare et lite tips:)
Kakebakesøte Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 Vi har tre. En står i barnehagen hele tiden, en må jeg ha her til minstemann også har vi en enkel trille vi tar med på ferier etc. Trilla var ikke dyr så da føler jeg at vi ikke kaster bort penger på tull. Den er dessuten brukt mye. Jeg ville ikke hørt på svigers hehe. Vi har forresten en vogn til. Det er en sykkelvogn egentlig, men har håndtak for trilling. Den er forresten helt utrolig å trille! Som allerede nevnt i tråden alt til sitt bruk; Gjør hverdagen et hakk enklere Barneutstyr er dessuten ganske enkelt å selge igjen dersom man skulle angre eller ikke ha behov for det lenger...
Topp 10. Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. juni 2008 Vi må ha ei vogn som kan legge ned ryggen da babyen vår er bare 5 mnd snart:) Synes ikke buzz virket så stor i forhold til tfkn vår, mye lettere og enklere å ta med seg! Vi likte godt buzz, i både utseende og hvordan den funker. Ser for meg at vi kan bruke buzz'n til korte byturer i finvær, og på kjøpesenter og handling ellers. Og andre korte arrangementer. Reiser. Og i finvær, da tfk'n er veldig dyp og det blir ekstremt varm inne i vogna. Jenta holdte på å renne bort når det var så varmt i landet for noen uker tilbake. Også litt greit at vi kan ha henne i mot oss i buzz, det kan nemelig ikke tfk og hun er litt lita enda til å bli vendt fra oss. Tfk kommer vi til å bruke på lengre utflukter, i dårlig og kjølig vær da den er lun og varm og stor. Og gåturer. Og når hun skal sove i vogna.
Topp 10. Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 20. juni 2008 Og fordi vi kan bruke bilsete på vogna:) det er ofte hun sovner på vei til ting så det er så greit å sette bilsete på understellet.
SuperGlad Skrevet 21. juni 2008 #17 Skrevet 21. juni 2008 jeg får aldri nok vogner :-) Har en teutonia mistral, en quinny speedy, en phil and teds, 2 paraplytriller og en graco (?) trille som står i Polen for å ha når vi er på ferie. Jeg har da 2 barn i vognalder, å når minstn begyhnner i barnehage i august skal teutoniaen brukes som sovevogn. Skal på ferie om en uke, å skal se om jeg kaaaaanskej finner en til vogn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå