Minnie Mom Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Har aldri kjøpt noe derfra før, men lurer litt på den. Har gått ned 10 kg, men trenger noe for å trene opp lårene. Rompa og midjen begynner å komme seg, men synes lårene kunne trengt litt oppstramming, er liksom litt sånn ridebukse... ( Noen som har den og vet om den har god effekt på selve lårene, ikke kun rompa?
Ladybug~N&E Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 har lyst på den selv jeg. innbiller meg at alt funker bare man går inn for det;) så ja tror man kan få fin effekt bare man faktisk bruker den! har litt lyst på leg magic også. den skal visstnok gjøre underverker med lårene. t.o.m innsiden! har bestilt fra tvshop før... pilates. funka som bare det. helt til jeg slutta. da funket den ikke lenger. rart med det der;)
Monajenten Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Den funker faktisk som bare faen (når man bruker den.) Den funker best på lårene, litt mindre på rumpen og minst i livet.
Minnie Mom Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2008 Takk for svar. Fint hvis den virker mest på lårene, merker du det både på utsiden og innsiden? Jeg trener kondisjon på elliptisk maskin samt rokker litt, så trenger egentlig styrketrening på lårene for å forme de og kanskje de kan bli litt glattere... )
Monajenten Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har ikke vært noe særlig flink å bruke den. Mamma derimot, har brukt den så mye at hun måtte kjøpe seg en annen maskin fordi den ble for lett for henne:-O Den funker på hele låret ja:-)
Minnie Mom Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2008 Takk for svar! Hadde bursdag igår og det drypper nok litt pengegaver til helga så sikler på en sånn. Problemet er plassen i stua, er ikke så mye plass så må overtale sambo... Takker og bukker igjen.. )
Monajenten Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Bare hyggelig:-) Men du? Min leilighet er 50 kvm, jeg har to soverom, og stue/kjøkken er under 20 kvm;-) Men jeg har da laget plass til den, så alt går;-)
Dynamite Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Hei.Ser at de ikke selger denne der lengre. Men jeg har Leg Magic. Den er kjempe effektiv, men man klarer ikke å holde på så lenge av gangen.Man kjenner det godt i lår og rompe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå