Piri Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Den første plassen vi leta var roteskufffa i gangen. Alt havna der. Flere ganger har vi lett der og mannen min tok endatil ut alt derfra mens jeg så på. Jeg sto i stua i sta og kom på at jeg hadde en sånn krystall. Jeg tok den i hånda og stilte meg der hvor spøkelset vårt angivelig skal pleie å stå. Likka øya og sa: HJELP MEG DA! Jeg gikk rett bort til skuffa og opp av alt rotet stakk posen med markisedelen.... Jeg ble helt på gråten og fikk frysninger i hele kroppen!!!!!!!!!! Men uansett er Superglad vinneren!!!! I premie så får du den ære av å bli husket i afttenbønnen min:) Men dette var jammen gøy! Dere burde prøve:)
The most famous Ludder Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Jeg snakker ikke med spøkelser da!
Piri Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2008 å? Jeg er overbevist om at psykologen din må være det....
Piri Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. juni 2008 Nei, en kasserolle. Er du helt ved dine fulle fem, eller?
The most famous Ludder Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Men det er jo Tura Santana jo! Det er du som ikke er full fem...
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 Dytt for deg som lurte på hvordan det gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå