Gå til innhold

tok 3mnd vaksina idag.. er engstelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta vår på 4 og en halv mnd tok idag 3mnd vaksinen. Jeg hadde egentlig tenkt at jeg ikke skulle ha den, men vente til 5mnd vaksinen. ( pga jenta vår har vært syk med rs-virus)

Jeg spurte om vi trengte da å ta en til vaksine dva 5mnd i tillegg.Og det sa hun vi måtte om 8 uker..

Uff, vet ikke om jeg vil det..Lille jenta mi har vært helt uttafor og slapp med feber og jeg tenker på de fæle bivirkningene,og skader pga vaksinene jeg har hørt om..Jo mer jeg leser om vaksiner jo mer engstelig blir jeg...

kan jeg droppe neste vaksine eller er det slik at jeg må ta den siden jeg har alt har tatt 3mnd\ern? noen som har råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vaksine er vell frivilli...jenta mi tok 3mnders i dag å...er sløv å slapp...gråter mere enn vanlig...

Skrevet

Ja, det er jo du som bestemmer.

MEN for at vaksinene de får på 3mnd skal ha effekt i ca 10 år, må de få påfyll - hvis ikke er det ikke noe vits i å ta de. Så HS har rett der.

Skrevet

Det er veldig vanlig at de blir slappe og utafor med feber og det hele etter vaksinen. Vi hadde det sånn med storebroren her med alle vaksinene. Bare kle av henne og stell med henne.

Det er jo en grunn til at man bør ta vaksiner og at det er laget et vaksineprogram for alle barn i Norge. Det er farligere å la være enn å ta vaksinene, sies det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...