Gallis Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 du har et flott og skrikende navn. jeg kjenner brisen fra havet av navnet ditt. det er fint. hvordan kom du på det? asl? du må ikke være sinna i innleggene dine. jeg liker deg godt og hvis du føler at noen er frekke mot deg så må du si i fra!!!
Ikkelektuell Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Tror jeg skal klare både å mestre sinne og å si fra sjøl, gitt.
Patetica fåkksi Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jeg ser stjernene i dine vakre øyne. Jeg kan lukte havet fra dit skjønne nick. Du er solen, du er luften. Pling. Følg med, her kommer poesien rennandes.
Lacey*har fått erta Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 *tvinner tommeltotter og venter i spenning*
Ikkelektuell Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Bompi, du smelter meg aldeles. Et pling og jeg er åpenbart solgt.
Lurvehette Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 Måkeskriket; Du har gått ufattelig lenge gravid nå..... Synes du har vært her en evighet...
Ikkelektuell Skrevet 29. juni 2008 #10 Skrevet 29. juni 2008 Må man være gravid for å være her, og i så fall: Hvor lenge varer dine svangerskap, siden du åpenbart har vært her like lenge som meg? Lurt å tenke to ganger før du avslører vettet ditt for omverdenen, nepa.
Patetica fåkksi Skrevet 29. juni 2008 #11 Skrevet 29. juni 2008 Nepe ------- Nepe! (gong!) Du ser ut som ei nepe der du står og blunker Nepe! (gong!) Har du nye joggesko, har du badekar og en do? Nepe! (gong!) Liker du hester eller foretrekker du kveg? Har du paraply eller foretrekker du (im) preg (nering)? (pause) (kjempegong som varer nesten 12 sekunder før det blir stille i fjøset)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 29. juni 2008 #12 Skrevet 29. juni 2008 Det er det mest visuelle og hørbare dikt jeg noen gang har hatt gleden av å oppleve:) *har en solid "gong"-lyd i øret ennå* De mest ærbødige takk, Balooa Håper det står bra til i Syden, forresten!
Ikkelektuell Skrevet 29. juni 2008 #13 Skrevet 29. juni 2008 Fnis! Dette er ekte poesi, Balja! Vurdert å utgi noen av gullkorna?
Patetica fåkksi Skrevet 30. juni 2008 #14 Skrevet 30. juni 2008 Gullkorn ------------ (i bakgrunnen kan du lytte til en foss) Gullkorn er pent, gullkorn er fett. Kommer du med gullkorn har du bestandig rett. (blubb blubb, oi se - en hoppende gullfisk!) Gullkorn er spennende, de spriter opp dagen, de letter hodepinen og fikser magen. (blubb blubb) Har du et gullkorn på lager, la det komme ut. Men kommer du til butikken min så ikke prut!!
Lacey*har fått erta Skrevet 1. juli 2008 #15 Skrevet 1. juli 2008 Jeg bøyer meg i støvet for din vakre poesi, Balooa!
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 2. juli 2008 #17 Skrevet 2. juli 2008 Gleder meg over å ha bærkorg her inne. Åpenbart ei dame m bein i nesa... Har aldri hatt noe i mot andre folks meninger, liker at folke er uenige, sånn at vi faktisk har noe å diskutere Gid du kunne vært gravid like lenge som jeg har igjen
Patetica fåkksi Skrevet 3. juli 2008 #18 Skrevet 3. juli 2008 Bein i nesa ---------------- (i bakgrunnen høres rolig og melankolsk trekkspillmusikk, slik som spilles ute på gata i Romania en tidlig morgen etter at det har regna) Jeg kjente en gang en dame, hun var ikke same. Mannen hennes spilte fotball, så klart; han var midtbane. (di-do-di-do-diiii) Nesa hennes, den var litt av et syn, mannen hennes spilte forresten på Lyn. Nesa hang og slang, sku' tro hun hadde fått seg en på trynet en natt på by'n! (di-do-di-do-diiii) Den hang som en våt ullgenser. (Musikken bli høyere og skarpere nå) "Dinglenese!" kalte de henne. Hun ville slenge dem alle i ovnen og dem brenne! (Musikken er snart så høy at du ikke kan høre poesien!!) Og alt dette.... (trekkspilleren tar helt av og jeg må rope) FORDI HUN IKKE HADDE (DIIII-DOOOO-DIIII-DOOOO-DIIIIIIIIII) B-E-I-N--I--N-E-S-A-!! *puster ut*
KaWi Skrevet 5. juli 2008 #19 Skrevet 5. juli 2008 *Trampeklapp trampeklapp* Bøyer meg i støvet (eeeeh.... hadde jeg kunnet bøye meg, SÅ hadde jeg gjordt det!) og er imponert over dine poetiske evner =D Venter i spenning på mer =D
mosegrisen Skrevet 5. juli 2008 #20 Skrevet 5. juli 2008 Aner meg at inspirasjonen kommer fra ord og uttrykk andre spiller ut... Ja, jeg er usedvanlig lur... så her kommer det... Rompelo *vente spent*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå