Gå til innhold

Undersøkelse! Hva slags negler har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korte og nedbitte her også... Huff, slutta en periode og da var de halvlange og velstelte, av og til med negllakk. Skulle ønske jeg kunne slutte igjen:) Viljestyrke!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halvlange og velstelte. Har bitt negler i maaange år som barn, så har ganske mye hvitt fremme på neglen. Så de ser lange ut hvertfall...

Skrevet

Halvlange, forsterka og med franske tupper. Mammo har blitt fin på det. Etter mange år i helsevesenet, kan eg endelig nyte lange negler med neglelakk på =) Eg har aldri bitt negler, heldigvis.

Men siden eg skal jobbe i sommer så må eg gå å få slipt det av no. =(

Skrevet

Veldig lange naturlige negler. Er heldig, for de vokser så pent og ser ut som fransk manikyr helt av seg selv. Så bare lakker med gjennomsiktig eller lysrosa lakk :-)

Skrevet

Hverken pene og stelte eller nedbitt. De er korte og slitte, som alltid. De splitter seg for et godt ord og jeg må klippe ned. Har prøvd med alt av ulik neglepleie siste 20 år, men ingenting hjelper. Neglebåndene er stramme og sprukne. Har spist b-vitaminer, men ingen endring nei!

Nyt de gode neglene deres dere.

Men håret mitt er av samme dumme kvalitet og det er verre!

Skrevet

sånn *passe* lange, velstelte og med blank negle lakk ;o)

Skrevet

Mine er for tiden halvlange, men ikke akkurat velstelte. Har fremdeles litt neglelakk-rester etter forrige "oppussing" og enkelte av dem kunne ha vært filt til litt. Skal snart en tur til Tyrkia med en venninne, kommer nok til å gå over dem ganske grundig før vi drar, ja. Når jeg gjør meg flid med neglene blir de utrolig pene, men det er sjeldent jeg tar meg tid, desverre...

Skrevet

Lakker skjelden mine. Nå er de halvlange siden jeg går i permisjon. Når jeg jobber er det så vidt noe kvitt av neglen, ganske korte med andre ord. Hva mener dere med "velstelte"? Mine er rene og jeg klipper dem pent når det trengs, pusser og polerer de få gangene jeg skal ha neglelakk på.

Liker ikke _lange_ negler, verken på meg eller andre. Jo mer lakk og dikkedarer på dem dess eklere blir det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...