Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 om vi får en sønn, og grunnen er fordi sønnen til solskjær heter Noah og fordi solskjær er united spiller, så er et uaktuelt!! Okey, at det er uaktuelt, men det er pga av den latterligste grunnen ever!! Hva synes dere om grunnen:) Er det bare meg som synes det er teit grunn?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Syns det er en grei grunn jeg. Fotball er tydeligvis viktig for ham og da vil jo det bety noe for navnevalget også. Jeg går etter andre kriterier som er viktige for meg.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Kanskje litt teit grunn ja. selv synes jeg kanskje navnet er litt mye brukt nå og ville ikke tatt det av den grunn.
petite fleur Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg synes fotball spiller altfor stor rolle i enkelte menneskers liv, og synes nok at grunnen er litt teit ja... Men hvis han føler det så sterkt må du vel bare leve med det:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Det har kun blitt nevnt som et alternativ, men har fått beskjed om at det er ingen vits å skrive det opp fordi det er uaktuelt:) Og det er helt greit altså, men mente han burde ha litt mer tungtveiende grunn:) Men man forbinner jo stort sett navn med andre så jeg ser den:) Men litt morsom grunn, eller teit:)
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Synes at man skal være enige og inngå komprimiss når det gjelder feks hva ungene skal hete, det er to foreldre og to som har lik rett til bestemme dette. Finn et navn dere begge kan leve med, det måtte vi også. Hedda fikk jeg ikke bruke pga at det hadde svigerinna had som favoritt navn siden hun var jente vist nok, Sonja nekta gubben for siden han ikke kan fordra kongehuset, jeg kunne ikke fordra Cornelia og ungen fikk navnet Leah Sofie...etter endel diskusjoner...eneste navnet vi begge likte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå