grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 ja så absolutt di jobber for samme gode sak:)
madde på pergo Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Har vært inne å sett på siden din! Kjempe fin:) Men, så ingenting om pergo der... Om du tok det, hadde du bivirkninger? (jeg kjenner ingenting bortsett fra humørsvingninger.) Og når i syklusen skal man begynne med Wild Jam?
lindynatt Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Nei wild jam inneholder progesteron lignende ting.. (vel om det virker) og i følge en webside jeg fant, kan man bruke wild jam som kur mot bli gravid hvis man bruker det i begynnelsen av syklusen. Etter du har hatt el kan du jo prøve disse kapslene, men før.. ville ikke ejg ha gjort det.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 tusn takk:) viss du leser vår kamp om lille spire på hjemmesiden min så finner du svar på alt du spør om:)¨ jeg brukte wild yam fra noen dager før d som ble siste mens. brukte også pergotime. 1 månten med pergo brukte jeg ikke wy og fikk ingen el. neste månte begynte jeg med kuren min pluss dobbel pergo å da klaffet d. legen sier at d er nok kombinasjonen som har hjulpet meg da d var svært vanskelig å få til el....
madde på pergo Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 Ok, men jeg hadde min siste dag med mens i dag. Når skal jeg da begynne med Wild Jam? Drar å kjøper din "oppskrift" etterpå tenkte jeg:)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Så bra at det klaffet for dere, grysom! Jeg bruker også pergo og wild yam kapsler denne syklusen.. Bare å vente på resultatet! Lei av å ikke være gravid: Når startet du med pergo? Jeg startet i går. Er det krem du bruker eller? Hvis det er kapsler ville jeg bare begynt i dag..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Lei av å ikke være gravid! jeg ville begynt med kapslene så snart som mulig MASSE lykke til:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Elisabeth'77 Masse lykke til håper d klaffer for dere nå
madde på pergo Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2008 Jeg startet med pergo på Tirsdag... Er veldig redd det vil ødelegge noe å ta wild jam fra i dag... Hun på helsekosten sa de var utrolig sterke??? Jeg bruker kapsler med pergo:) Tusen takk for at dere svarer jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå