Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Dro til Sverige for å handle mat, drikke og godteri til bursdagen på fredag..... kom til kassa og hadde ikke dekning på kto:( Aldri skjedd før og fy fader så flaut og ydmykende buhu..... for ikke å snakke om jævlig bortkastet tid:(
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Uff:( Kjenner jeg blir litt flau på dine vegner!
Dronningen! Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Ja da skjønner jeg at du er deppa... Sympati sendes i bøtter og spann.
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Uff da så kjedelig, har skjedd meg å.. men var noe gæærn med terminalen da.. Heldigvis hadde mamma kontanter.. kan tro jeg var glad..
Monajenten Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Uten å være frekkas - sjekket du ikke på forhånd om du hadde dekning? :-s
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 jeg sjekket saldo i går Monajenten og det var mye penger på kto..... men så har banken trukket lånet i dag som skulle vært trukket i beg av juni..... men samboer sin overføring til meg har ikke blitt gjort hvis du skjønner. Så jeg trodde jo jeg hadde mye penger på kto for det hadde jeg jo sent i går kveld.
Pooosi Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 lurer jeg oxo på...tør aaaldri dra i butikken uten å ringe kontofon først...hehe
*SamSung* Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Huff:( Noe så kjipt ass! Hadde du kjørt langt? Det der er kjipt, det væreste syns jeg at du faktisk tok turen (hvor enn hvor langt det var) *trøsteklem mens vi håper på at Obs får tilbud på smågodt imrg* PS: du kan jo kjøpe Roma-brus?
snartmammapåny Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Kanskje skaffe deg et visa eller mastercard kredittkort (slike som er gratis å eie) så har du i reserve om situasjonen skulle oppstå igjen. Bare huske å betale ned regningen med en gang den kommer så du slipper renter;) Må ha vært kjempe kjip opplevelse da.. all den maten og snopet, og ikke noe å betale med:(
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Langt nok.... bruker jo fort 2 timer tur-retur. Det ordner seg jo med brus og godterier, men hadde jo vært greit å fått handlet når jeg først var der mener jeg. Eldstesnuppa stakkars ble skikkelig hvit:(
Leirha Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Nei men så trist da Typisk at det skulle skje når du dro over til Sverige... Så utrolig kjibt da. Er lenge siden det hente meg, men fyyy så flaut ((
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har et Mastercard, men det hadde jeg selvfølgelig ikke med meg da jeg bråbestemte meg på jobb i dag. Jobber så utrolig mye om dagen og i morgen har vi jo langåpent så tenkte det var greit å få alt klart til fredag.... jaja får handle resten i morgen etter jobb:) Og sove kan jeg jo gjøre når jeg blir gammel og grå
My little girl_ Skrevet 18. juni 2008 #13 Skrevet 18. juni 2008 Nå skjønte jeg mye når jeg så nicket over her..begynte å lure på om du svarte deg selv med gamle nicket;P
snartmammapåny Skrevet 18. juni 2008 #14 Skrevet 18. juni 2008 kjedelig da! Du får ha god tur i morgen;) husk penger;) hihi Ja, hihi, sove kan man gjøre i graven;)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. juni 2008 #16 Skrevet 18. juni 2008 Oida.. SAA kjipt!!!!!!!!! Bedre lykke i morgen...
My little girl_ Skrevet 18. juni 2008 #17 Skrevet 18. juni 2008 Haha.. så jo etterhvert at det ikke var det da;P Men alltid tenkt på deg når jeg ser LOTP,å LOPV var rimelig likt..hihi
Monajenten Skrevet 18. juni 2008 #19 Skrevet 18. juni 2008 Åhh det er så typisk:-( Kjipt at du dro på bomtur:-(
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #20 Skrevet 18. juni 2008 Aaaaah så kjipt! Sier bare en ting jeg,, REGNINGSKONTO! Veldig greit at pengene blir trukket fra en sånn konto og ikke brukskontoen Jeg opplevde det samme rundt juletider og du aner ikke hvor flau jeg var!! Sjekket kontoen før jeg dro å det sto rundt 6000 der, men når jeg kom i butikken så var altså kortet tomt (hadde skjedd noe galt i nettbanken) så der sto jeg, midt i julestria med ca 1000 varer som jeg ikke fikk betalt for! hadde bare lyst til å synke ned i jorden der og da hehe postbanken var ikke min beste venn den dagen for å si det sånn..
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #21 Skrevet 18. juni 2008 Opplev noen lignende en gang, skulle gjøre helgahandel og sto med det store lasset på samlebåndet og skulle betale, og der ble kortet avvist...ikke hadde jeg mastercardet heller siden jeg hadde kun vanlig bank-kort stappa i lomma akkurat den dagen... HELDIGVIS for mitt vedkommende så kom akkurat tilfeldigvis pappa i nabokassa og jeg fikk lånt av ham til jeg fikk overført pengene....RÅFLAKS! Hadde rett og slett gjort den tabben dagen før at da jeg betalte ei større regning så hadde jeg trukket den fra brukskontoen og ikke regningekontoen.. Var så flau der jeg sto...kjentfolk og alt rundt og en gammel "rival" i kassa som glisa sleskt....æsj for en opplevelse...nå sjekker jeg alltid med telbank rett for jeg skal handle, det har blitt en vane...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå