Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Føles som alle er det, og så kjenner jeg at jeg blir sykelig sjalu (og jeg pleier da aldri å være det). Men nå er det nesten så det koker over for meg! Jeg har lyst på baby, NÅ! Drømmer om det, og tenker på deg flere ganger om dagen. Sitter på gulvet og koser meg med snuppa mi og drømmer meg bort. Jeg er faktisk helt ubrukelig. Hva i alle dager skal jeg gjøre for å slutte å tenke på det da?!
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Henger meg på her:p trenger virkelig noe annet å tenke på enn det! Tenker ikke på noe annet..
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Men da kan vi jo snakke om noe annet vi to da... Skal du på ferie i år eller?
Løvinna30 Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 me too... Jeg vil ha baby! jeg er og sjalu. herregus hva skjer med meg har ikm i morra, men regner med at det er mensen, bare mensen tegn :.(
Gjest Tina-Mari Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Men du har i allefall en da Puen, jeg har INGEN!!! Ok, da snakker vi om noe annet... Hvilken tegnefilm er deres favoritt? Min er ...umh... Ariel og Snøhvit!
Løvinna30 Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 min favoritt-tegnefilm er Donald Duck, MickeMus, Snipp og Snapp og de der:-) hva skal dere ha til middag i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå