Gå til innhold

I dag har jeg vært en flinkas.

Anbefalte innlegg

Skrevet

pakket ferdig de små klærne, båret ned de ferdige kassene, pakket to esker med saker og ting fra stua (sånne esker med småting som er vasnkelig å pakke vet dere). også har jeg vært på skolen til dritgreigutten og levert en avskjedsblomst til klasseforstanderen hans, handlet inn til middag, ryddet og støvsug og sånn vanslig rydding som jeg aldri får tid til, laget middag og hatt besøk... Det rare med denne flytteprosessen er jo at jeg må klare å oppretthodle en form for rutine hverdag midt i alle ekser og flyttetanker... det føles rart, også er det digg å merke at jeg får det til av og til, I dag har det vært en sånn "jippi jeg klarer det" dag! blir glad av det kjenner jeg... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var mye du hadde bedrevet i dag, og så mitt i pakkingen som gjerne pleier å være kaos og ta mye lengre tid enn forventet (i hvertfall her i huset). Fantastisk med slike dager, hvor endene møtes:-D

Skrevet

Jeg syns du er kjempeflink jeg!

Og når det har gått et par år, så lurer du på hvordan du greide det=0)

Jeg tenker ofte på konfirmasjonen til eldste for 2 år siden, stellte i stand selskap hjemme, og da var lillemann 5 uker.

Hvordan jeg greide det aner jeg ikke!

Så jeg har tenkt på deg mange ganger, og skulle gjerne hjulpet deg hvis jeg var litt nærmere. Men jeg kan jo hjelpe deg å pakke ut!

Skrevet

Du har vært vanvittig flink:o) esker og flyttetanker kan være ganske slitsomt... Skal dere flytte langt?

Skrevet

Du har vært kjempeflink!

Hipp hurra for effektive mammapakkedamer :)))

Klem

Skrevet

Gubbas, hva du orker! Jeg syns jo egentlig du er en flinkas hver dag, men dette høres jo virkelig JIPPI ut!

Jeg tenker jo at middagsbesøk oppi pakking og flytting,- det hadde jeg aldri orket, men tenk så forskjellige man kan være :-)

Ha en fin dag idag også du.

Skrevet

Dette er så utrolig bra altså dritgrei, så effektiv er du at tastaturet går helt i fistel og jeg humrer og ler over hvor effektiv du er.

Må bare få lov til å erte litt:

vasnkelig (utrolig mye vanskeligere enn å skrive vanskelig, så jeg er imponert)

vanslig rydding:) (gir du kurs?)

oppretthodle (rimer på jodle, så det høres morsomt ut)

alle ekser??? Har du så mange rundt deg???

Jeg heier på effektive dibbedamen

Skrevet

HAhahahahahah Jeg ler meg i hjel!!!!!

...tårene triller faktisk. Jeg dritgod til å skrive fort... phantomet erta meg i starten hun også, nå går det bare i boksen for "iverdysleksi".... hahahahahah

opprethodling, er å oppretholde en slags orden ved å synge seg gjennom utfordringene.

Skrevet

Synes du er kjempeflink, jeg også! Og, lo litt over alle eksene dine, bare håper det ikke blir flere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...