Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Føles som alle er det, og så kjenner jeg at jeg blir sykelig sjalu (og jeg pleier da aldri å være det). Men nå er det nesten så det koker over for meg! Jeg har lyst på baby, NÅ! Drømmer om det, og tenker på deg flere ganger om dagen. Sitter på gulvet og koser meg med snuppa mi og drømmer meg bort. Jeg er faktisk helt ubrukelig. Hva i alle dager skal jeg gjøre for å slutte å tenke på det da?!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Ja, vet hva du mener! Sånn er det for meg også. Gikk litt galt sist gang, men.. Håper på å bli gravid fort igjen. Og håper også at pco´en ikke gjør at det trekker ut maaaaange mnd... Jeg må smøre meg med tålmodighet! =)
OnlySleeping *** Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Skjønner veldig godt hva du mener!! Vil nå..............................
stripete ullsokk Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg og vil! Har pco så det vil kanskje ta litt tid, men går på pergo og håper på det lengste:)
It's all about me Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Kan sikkert få låne magen min en liten stund, he he. Hadde vært godt å kunne gå i trapper uten å pese, samt å slippe å småskvette hele tiden. Er ikke lenge igjen nå.... Men jeg var temlig desperat før jesg testet positivt i vinter, så vet nøyaktig hva du snakker om.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Det er jo helt håpløst, iallefall nå når jeg går hjemme med snuppa hele dagen. Da har jeg jo all verdens tid til å tenke på det. På jobben rekker jeg jo ikke tenke så mye på det, men nå har jeg altså to uker ferie... Det sure er jo at jeg vet jeg mest sansynlig hadde blitt gravid på første forsøk om vi hadde prøvd, men nei da. Det går ikke. Fanden ta gener!
T**** mamma:) Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Skjønner godt hvordan du har det. Jeg er så utrolig verpesyk, og jenta vår er bare 5måneder. I tillegg er vi studenter, så føles som vi må vente noen hundre herrens år på nestemann:(
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 dere som prøver å bli gravid ikke fokuser for mye for kroppen blir påvirket psykisk hvis enn fokuserer for mye på å bli gravid. Vi prøvde hardt å bli gravid i fjor i mai og juni, i juli tenkte jeg at det ikke hastet i det hele tatt, hadde sex bare en gang i juli faktisk. Nå sitter jeg med en liten kar på fanget som blir 10 uker fredag
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Vi har ikke noen problemer med å bli gravide vi da... (vi som i mannen min og jeg:) Problemet ligger i genene, så vi må vente på time i Sverige for å få hjelp, og det ser ut til å ta tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå