lillebie på`n igjen Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 jeg planlegger baby, og har allerede bestil meg sydentur i august...om jeg skulle blir gravid denne mnd, kan jeg fortsatt reise med fly da? ei venninne mente at dette var farlig pga trykket. noen som vet????
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Bare å fly i vei. Siste måneden er det noen selskap som har restriksjoner, og siste to ukene får du ikke fly. Men dette er vel helst fordi flyselkapene ikke vil ha en fødende kvinne ombord. hehe Kjøp deg støttestrømper på apoteket, ta av deg skoene når du sitter i setet, drikk masse vann, og gå litt frem og tilbake i flyet ved lange turer. Ellers får du ha en riktig god tur og lykke til med prøvinga:-)
micro Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Det de sa til meg var at det bare var å fly. det eneste de var redd for når man var lengre på vei var blodpropp. men du må sjekke med forsikringen din om hva de sier i forhold til svangerskap. for hvis det skjer noe i utandet så er det fint med en forsikring som er god for gravide. God tur hvor skal du?
lillebie på`n igjen Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 vi har bestemt oss for hoppepåtur, ble billigere :-) så det blir da i europa, spania/mallorca/hellas/kreta etc. ja blir jeg gravid nå så skal jeg ringe forsinkringselskapet mitt og helgardere meg på alle områder:-) og trekke på meg støtte strømper:-)takk for svar jenter :-)
micro Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 du må tenkte på hva du tar inn av mat der nede da!! passe på hva du spiser. ellers så skal det gå bra. kose deg masse. får håpe at ting går den rette veien for deg og dere
lillebie på`n igjen Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 takk for det :-) ja skal være forsiktig med spisingen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå