Gå til innhold

Gratulerer, du har vunnet 20millioner kroner!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å vinne i lotto.. Jeg blir gal av å fantasere om hva vi kunne brukt pengene på. Lider litt av "fattig student syndromet" tror jeg;p Hva ville dere brukt pengene på viss dere var så heldige at dere endte opp som lotto millionærer?

Selv drømmer jeg om eget hus, ny bil og det å ikke være avhengig av lånekassen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde vinne 20 millioner.. Vet ikke helt.. Hadde nok kjøpt hus og bil. Også kjøpt leilighet/hus til lillebror, gitt noen millioner til mamma. Satt inn penger på konto til ungene. Gitt noe til veledighet og spart resten:)

Skrevet

Jeg har sagt at dersom jeg vinner en god slump penger, blir det hus, bil,lappen på saambo ogbryllup neste sommer. Og seff betale lånekassen de litt under 40000 som jeg skylder

Skrevet

åh... jeg ville ringt Nav, og sagt at de bare kunne glemme meg fra nå av! Også ville jeg nok reist på en deilig ferie med hele familien, sendt en god slump til SOS barnebyer og leger uten grenser, og satt resten i banken!

Skrevet

Åååh drømme, drømme.....

Jeg hadde i allefall gitt bort litt penger til nærmeste familie.

Bygd stort hus, og kjøpt et par nye biler.

Satt penger til barna.

Shoppe, shoppe, reise, shoppe he he

I wish, I hope..........

Skrevet

-Betalt ned gjeld, både min og min kjære sin

-Kjøpt stort hus

-Kjøpt meg en stor Mercedes

-Overført noen millioner til mine barns konto

-Overført noen millioner til en sparekonto

-Flydd hele familien og slekta til Filippinene hvor vi kunne hatt et gigantisk luksusbryllup (det siste skal vi gjøre likevel, men å fly hele slekta nedover hadde blitt dyrt ja, hehe..)

-Brukt resten av pengene på reise over hele verden og shopping...

Skrevet

Hvis jeg hadde vunnet 20 mill?

-Kjøpt eller bygget hus utenfor Oslo, stort hus med hage liggende stille og landlig til, men allikevel sentralt

-Ny bil til meg selv

-Ferie på oss 4, kanskje USA-tur

-Sendt mamma og pappa på tur, samme med svigers

-Gitt bort en pen sum til mine søsken, samt sambo sin søster

-Penger på bok til nevø, nieser og selvfølgelig mine egne barn. Evt fond.

-En sum til min bestemor, samt sambo sin bestemor

Gått crazy på shopping.. :o)

Og spart en god del slik at man hadde en buffer resten av livet. Hadde nok også begynt å jobbe deltid istedet for 100%.

Som du skjønner er det ikke bare du som drømmer.. he he.. ;o)

Skrevet

Ja, hiver meg på de bryllupsplanene;)

Skrevet

Hus med hage:) Kanskje en bil, men hvertfall en ny sykkel til min kjære:) Og sko:D

Skrevet

Hus og bil. Ville beholdt leiligheten og leid den ut. Søsknene mine hadde fått en million hver og foreldrene mine hadde fått en på delings. Så hadde jeg tatt med meg samboer og barn på en deilig ferie. Hadde også spandert tur til USA på nevøen til samboer så han kunne få treffe faren sin.Spandert en lang og god høyere utdannelse på meg selv og vært student akkurat så lenge jeg hadde lyst til det. Også hadde jeg nok ikke gjort så mye mer med den saken umiddelbart. Fint med god dekning på konto også!

Skrevet

Ja, det er godt å høre. Glemte helt å nevne at vi hadde gitt endel penger til nermeste familie. Jeg og sambo har dratt det så langt at vi faktisk har sittet å diskutert beløpene i detalj. hehe..

Skrevet

slettet ALL gjeld, vår, og mine foreldres, og gjerne svigerforeldrene mine (om de har gjeld da, og om de ikke har millonervis i gjeld da- hehe neida) kjøpt hus selvsagt, og bil ja.

nei vet ikke-- kjøpt ferie hus i hellas, kanskje? eller et annet sted, kjøpt meg båt- en deilig luksuriøs båt. vi hadde gått ned i stillingsprosent, så vi fikk mer fritid sammen med familien (jepp, jeg og gubben har planlagt) så vet ikke, spart, investert... tja

Skrevet

Når jeg vinner 20 million i lotto hopper jeg i taket og legger planer.

Betale gjeld, bygg ut og pusse opp huset. Ta total renovering på hagen og få boblebad ute. Hmm kansje selge alt og kjøpe nytt hus.

Resten må jeg ruge litt på, så de formerer seg:-)

Skrevet

Jeg ville satset på et lite småbruk ved havet og deltidsjobb i stedet for leilighet og heltidsjobb :-)

Skrevet

Hadde vært kjempeherlig å slippe å stresse seg gjennom et noelunde interessant studie bare for å bli ferdig ja.

Skrevet

Ja, ikke sant. Kunne tenkt meg å utdanne meg en hel masse. Er mange emner jeg intresserer meg for også og kunne tenkt meg å lære masse masse mer om. Så en laaangt tid som student uten å tenke på lommeboka, ville passet meg utmerket.

Skrevet

betalt huset og fått handverkere til å gjøre det ferdig pluss kjøpt nye biler

Skrevet

Åh.. Jeg vil også ha et småbruk!:) Og masse tid sammen med jenta vår, og våre fremtidige barn!

Skrevet

Gjort meg selv gjeldfri, slettet gjelden til søsteren min og mannen hennes.

Kjøpt leilighet til mamma, bygd meg selv et svææært hus, kjøpt drømmebilen (VW Toureg), satt av en million på sparekonto til Emma, Satt av godt med sparepenger på konto til tantebarna mine.

Tatt med meg mine nærmeste venner på en luxusferie til Thailand (aner bare ikke hvordan jeg skulle fått med meg selv, da jeg ikke tør å fly så langt :P)..

Kjøpt meg en daycruiser, bikkjer og en sabla god spranghest ;) Søkt meg inn på privatskole, og betalt det det måtte koste å utdanne seg :) Kjøpt meg mer fotoutstyr, ps cs3 extended + datautstyr med MASSE lagringsplass.

Antakelig shoppet en del klær og sko + masse annet crap..

*drømme drømme drømme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...