1baby,og 1 spire Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Vi har tenkt å kjøpe en vogn til. Vesle mor er snart 3 måneder så trenger en vogn hun kan ligge i . Har en emalunga .Veldig fornøyd med den.Men tung vint å bære opp til 2 etasje vær gang for at hun skal kunne stå ute på tærassen å sove der. Ønsker meg en lett vogn som vi kan gå tur med både i skog og ellers. Alt av råd ,tips , erfaringer både bra og dårlige tas i mot med takk.
LegallyBlond Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Vi er knallfornøyd med oth urban jungle. Super å trille på all slags underlag, veldig enkel i bruk og den er lett. Fantastisk trillekomfort og guttene våre satt/sitter så godt i den =) Kan kjøpes med hardbag (som er vendt mot deg) Men ville beholdt emmaljungaen iallefall en stund til for sportsvogndelen til oth`en er kun forovervendt. Når hun er vokst ut av bagen er hun kanskje enda så liten at du vil ha muligheten til å ha henne mot deg en stund. Når de passerer 1- 1,5 år så er vogna igjen helt super. Vi har hatt to vogner, brukte forovervendt sportsvogndel innimellom siden minsten var 5-6 mnd, men da helst på shopping o.l På lengre turer her hjemme når jeg slapp å ha vogna med i bil hadde jeg ham vendt mot meg fram til rundt 1 år. Nå bruker vi stort sett kun oth, den andre blir med i bhg som sovevogn til høsten =)
1baby,og 1 spire Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Tusen takk for rådet. Skal ikke selge eller kvitte meg med emaljungan, vil ha to vogner så jeg kan ha en stående på terassen fast, men også brukes når jeg ønsker en litt lettere og mindre vogn ¨å ta med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå