Begooz Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 DENTINOX..... kjøpes på apotek, smøres på ved behov. (PS kjempe nyttig for blemmer i munnen på en selv også, for jeg har testet og den er kjempe-effektiv) BITERING som er kald.....
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 jenta mi elska å tygge på en tannbørste når de første tenna kom i alle fall... Og kald bitering.. Dentinox har jeg ikke prøvd...
cherry coke Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Blir det for ille, så ikke stuss på å gi paracet.
Pittamitta Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 gi noe kaldt,is,bitering,kald klut gi paracet,det hjalp ivertfall her Dentinox Hev hodeenden på sengen med ca 4 pocketbøker.Og ha i en pute.Når de legges ned øker trykket og det blir vondt
lykkec Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2008 Tusen takk for mange gode svar. har prøvd Dentinox, men det ser ikke ut til å hjelpe.
båneiverden Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Paracet err det eneste som hjelper her i gården! Og trøst og tålmodighet! Lykke til :-)
Bellini Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Jeg fikk tips om å bruke flytende paracet istedenfor Dentinox på helsestasjonen.. Bare dyppe fingeren om smøre på - det fungerte fint for oss den gangen.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Ta en klut og legg en isbit i midten,, snurp kluten rundt isbiten og sett på en strikk slik at isbiten blir som en smokk og la barnet sutte på denne eneste som funket med snuppa her hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå