Gå til innhold

Dette blir noen lange uker! Lei allerede jo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 33+6 nå. Er jo lenge igjen. Selv om tida flyr avgårde, vil nok de siste ukene snegle seg siden jeg jeg allerede er LEI!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Men jeg er høygravid i dag, og det er en milepæl jeg har lengtet etter:) Og nå er det ikke lenge igjen til sambo skal ha to uker ferie, og da regner jeg med at tiden går fortere, og plutselig har jeg 21 dager igjen og er fødeklar!! Håper hvertfall at det vil føles sånn. hehe

Skrevet

Jeg er 33+0 og spurte akkurat mannen om vi kan adoptere nestemann, he he.. Jeg lengter etter å få kroppen min for meg selv igjen!

Skrevet

Jeg er også utrolig utålmodig. Lei av å være gravid og ufattelig spent på å møte den lille babyen vår. Prøver å gjøre og tenke på andre ting, men det er litt vanskelig når man føler seg veldig gravid hele tiden...

Skrevet

Jeg er også innmari lei nå. Og så innbiller jeg meg at jeg skal føde for tidlig denne gangen også, men det er det jo ingen grunn til, så jeg kommer vel til å gå 2 uker over tenker jeg!! Er 34 uker i dag, tror vi har samme termin MissT :)

Skrevet

Hmmm... Jeg har fem dager igjen til termin og skulle egentlig ønske at det var snakk om 5 uker jeg.. Jeg gleder meg over magen hver eneste dag, elsker å kjenne sparkene fra nurket og jeg elsker følelsen av å elske dette vesenet som jeg ikke vet hvem er. Jeg har ikke vært lei en eneste dag og synes nesten det er litt trist å lese om andre kvinner som er lei "allerede" etter 30-33 uker =/ Jeg klarer bare ikke å sette meg inn i hvordan dere har det, for jeg har ikke kjent på det selv..

Skrevet

Ja det er ganske frustrerende når dette er noe man har gått å gledd seg på lenge, å når man endelig er der, så vil man bare bli ferdig.

Jeg gleder meg også til å bli ferdig. Først og fremst for å bli kvitt alle plagene (bekkenløsning, halsbrann, hemoroider, søvnløse netter...) men også for å få treffe denne ukjente som bor i meg.

Jeg er så spent på om det virkelig går an å få en så nydelig unge til som hun jeg har :) :)

Skrevet

Samme her! er overbevist om at han kommer før tida og tror hver minste vondt er tegn på fødsel. Blir jo helt skrulling. vet jo hva rier er og vet egentlig at det ikke er det, men hopper i stolen av hver minste kynner. Håpløs ;-)

Har termin 2 august jeg. Du da, Lille Lu?

Skrevet

Ja, 2. august her også. Jeg fødte for tidlig sist pga svangerskapsforgiftning, og vet ikke noe om fødsel da det ble haste ks. Jeg kjenner også på mye stikk og smerter i skjeden/symfysen for tiden og lurer på om dette betyr noe. Men har bekkenløsning også, så det er nok bare det.

Var ikke lei sist - men det er annerledes med en 2åring i hus som krever mye - synes det er mye tyngre enn sist. Og er tungpustet og småkvalm - ikke plass til mat liksom. Hadde det ikke vært for plagene ville jeg nok ikke klaget så mye.

Skrevet

Er nok bare bekkenløsning og kynnere hos meg og. Helt enig, men en aktiv liten i hus (min er snart 3 år) så er det mye tyngre å være gravid. Savner å kunne gå normalt nedover en gate og klare å ta på meg sko uten at det kjennes som hele kroppen sprenger ;-) Ikke rart man blir litt lei.

Skrevet

Jeg er 37 uker på vei og begynner nå å bli grundig lei! Missforstå meg rett; jeg synes det er kjempekoselig hver gang beibien beveger på seg og jeg trives stor sett veldig godt med å være gravid. Men nå begynner det å bli tungt! Hoven i kroppen, øm i bekken og ribbein, halsbrann og svært lite grasiøs. Det blir slitsomt etterhvert, særlig når man sover dårlig om natten.

Dessuten begynner jeg nå å glede meg veldig til å treffe det lille knøttet! Jeg vil vite om det er ei jente, som vi tro, eller kanskje det er en liten gutt. Hvem er dette lille mennesket?

Nå har jeg vært gravid, nå vil jeg ha baby!!

Skrevet

Nå har jeg komt til uke 37, og jeg syns ærlig talt tida går fort nå. Det var MYE verre i starten, trodde aldri det skulle bli noe mage eller noe fødsel eller noe baby i hele tatt, tida bare snegla seg av gårde de første månedene. Nå går tida fort, kanskje litt fordi jeg orker å gjøre så lite per dag. Har vært på apoteket og kjøpt diverse baby-ting i dag, og dermed er jeg utslitt. I morra skal jeg kjøpe madrass, og ta en blodprøve, og det blir alt jeg orker i morra.... Så for meg er det ikke vanskelig å få tida til å gå... Men vi er alle forskjellige. Og selvfølgelig ville jeg gjerne ha hatt han her så fort som mulig! Har nok vært heldig og hatt få "vondter".

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...