Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Da skal vi altså kjøpe bil, men vi blir ikke enige om hvilken! Første barn er i vente, med ønske om flere om ikke så veldig lenge, så bilen må altså holde noen barn og noen år. =) Dere som har Galant stasjonsvogn; får dere plass til bakovervendt sete (med eller uten base?), også etter at barnet har vokst ut av baby-stolen? Og hvordan er bagasjeromsplassen? Og bensinforbruket? Enkelte årsmodeller/typer som har flere feil enn andre? Kort sagt; hvilke erfaringer har dere med Galant stasjonsvogn? Har tenkt å kjøpe brukt, max 60 000.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Dytter litt jeg, det må da være noen her med Galant?
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Vi har mitsubishi stasjonsvogn 97 mod. som er den fineste;) kjempe fornøyd med den. bruker vel ca 0,7/0,8 tror jeg. bagasjerommet er stort og romslig d. Det med barnetsete vet jeg ikke enda. Men tror det skal gå bra er god plass! En super bil!
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 skulle stå Galant innimellom der og. men d skjønte du vel;)
Løvinna30 Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Galanten er kjemepe fin, og godog kjøre... god plass. til masse bagasje og to unger... bbroooom
SuperMoM <3 Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Mine foreldre har det.Vet ikke hvilken årsmodell da,men den er iallfall kjempe bra. Det er plass til både bilstol for bebis og bilstol for de litt større.. Kunne iallfall ha både baby bil stolen og bilstolen som sønnen min (1år og 9måneder) bruker. Og da skal det sies at pappa pleier å ta setet laaaangt bak pga han er lang:p (1,98) Mye plass bake også vil jeg si:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå