Gå til innhold

Liv i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 28+4 og lurer på om man må kjenne liv hver dag? I dag har det vært helt stille og jeg er litt bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sykehuset, straks

sikkert ingenting, men er noe galt er sjangsene store for at det går bra om en får hjelp i tide

jeg dro avgårde, det var ikke bra, det ble hastesnitt, og jeg fikk et friskt barn, som vi først fikk med oss hjem en del uker senere, men det gikk fint :-)

og er det alt vel, bare beina som peker bakover, er jo det det aller beste og godt og trygt å vite.

er det noe galt så haster det, men det går mest sannsynlig fint :-)

Skrevet

Kjente du deg dårlig når du dro avgårde til sykehuset? Eller bare dro du får å sjekke?

Skrevet

lite liv, lite spark og bevegelse, det var så rolig og det jeg kjente var så svakt.

jeg var redd, men i fin form. bedre en gang for mye, enn en for lite, de oppfordrer folk til å komme inn om det er dårlig med spark, de tar deg alvorlig

på prematur avdelingen hadde mange hatt dårlig med liv og gått for ultralyd av den grunn, så kom deg avgårde ikke sitt her å les på nettet

Skrevet

Da har jeg vært på sykehuset, og alt er i orden :)

Uff så letta jeg ble!

Enig med jm på sykehuset. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite...Nå kan jeg sove godt i natt, og takk anonym som fikk meg til å dra (pleier vanligvis ikke tørre å dra for "sånne ting". Er redd for å bli tatt for å være hypokonder) :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...