Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Er i uke 28+4 og lurer på om man må kjenne liv hver dag? I dag har det vært helt stille og jeg er litt bekymret.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 sykehuset, straks sikkert ingenting, men er noe galt er sjangsene store for at det går bra om en får hjelp i tide jeg dro avgårde, det var ikke bra, det ble hastesnitt, og jeg fikk et friskt barn, som vi først fikk med oss hjem en del uker senere, men det gikk fint :-) og er det alt vel, bare beina som peker bakover, er jo det det aller beste og godt og trygt å vite. er det noe galt så haster det, men det går mest sannsynlig fint :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Kjente du deg dårlig når du dro avgårde til sykehuset? Eller bare dro du får å sjekke?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 lite liv, lite spark og bevegelse, det var så rolig og det jeg kjente var så svakt. jeg var redd, men i fin form. bedre en gang for mye, enn en for lite, de oppfordrer folk til å komme inn om det er dårlig med spark, de tar deg alvorlig på prematur avdelingen hadde mange hatt dårlig med liv og gått for ultralyd av den grunn, så kom deg avgårde ikke sitt her å les på nettet
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Da har jeg vært på sykehuset, og alt er i orden Uff så letta jeg ble! Enig med jm på sykehuset. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite...Nå kan jeg sove godt i natt, og takk anonym som fikk meg til å dra (pleier vanligvis ikke tørre å dra for "sånne ting". Er redd for å bli tatt for å være hypokonder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå