Gå til innhold

Sliter med nattesøvnen (Trenger sår noen råd) Samme som småtroll 0-1 år


4blir5

Anbefalte innlegg

Mini sluttet med nattpuppen for ca 1 mnd siden, og sov helt til 6-7 før han fikk morgenpuppen og sov videre til ca 8.-9.

 

Men nå de siste nettene har han våknet mellom 4 og 5 og har ikke roet seg før han har fått pupp.

 

Dette har resultert i at han ikke sover lenger enn 6. Når han så står opp er han bare sur og gretten, vi har prøvd å legge han igjen, men han er lys våken, vil ikke ligge i sin eller vår seng. Men påkledd inne i stua er han tydelig trøtt..

 

Han har fått to tenner siste 2 ukene, men de har jo brutt gjennom og slik jeg forstår det ikke gi ham særlig ubehag lenger (det virker ikke som det plager ham heller..)

 

Noen som har liknende erfaringer, tips å komme med??

 

Setter utrolig pris på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke komme med råd fra egen erfaring, men ei venninne hadde litt samme problemet. Hennes lille jente strevde forferdelig når tennene var på sitt verste, og våknet midt på natta og greide ikke roe seg. Og de la henne i vogna og ruglet ei stund, da roet hun seg ofte og sov rolig flere timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Ava drev på med noe lignende ett par uker, det virket som om når hun våknet opp og var sulten ikke fikk sove igjen ..

Jeg begynte å gi henne mat når jeg la meg ,og det funket!For da spiste ho i halv-søvne og sovna igjen med en gang ho fikk smukken. - da våknet ho ikkje før ho var utkvilt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...