Gjest dagdrømmer Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Grmf. Har tusen ting å gjøre, ta ned klær, henge opp, brette, rydde kjøkken, vaske golv, stryke duk og skjorter til selskap, vaske bad, skrive klagebrev til nav, ta ut av oppvaskmaskinen, bake kake... Må ikke ordne alt i kveld da, men hadde kanskje vært lurt å få begynt et sted... Men her sitter jeg. Ræva er som fastlimt. Noen, skrem meg vekk fra godstolen. Vær så snill!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 *tar i løpefart* PANG!!!! Hjalp det? ;o) Tenk deg så god samvittighet du får etterpå, ikke minst: Da er du ferdig og kan komme tilbake
Gjest irismor Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Tupp tupp og et realt SPARK til slutt. Og når du er ferdig så kommer du til meg og rydder kjøkken og bad :-) Kommer skadedyrskontroll på fredag som skal sprøyte mot sølvkre :-( Bare fordi ei kjerring i nabo-oppgangen ikke har giddi å vaske kjøkken og bad skikkelig. Så de som kjøpte hennes leilighet har fått skikkelig problemer med krekene. Kjempekult alle skaper må tømmes og alle hvitevarer må dras frem. Tupp tupp.
Gjest dagdrømmer Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Auuu!! Jah, der var jeg oppe, har alt røska klærne ned fra snora. Så da skal jeg holde (den nå ømme) ræva mi oppe fra stolen resten av kvelden. Takk;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå