mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 skulle inntreffe kl 19.30 i dag... her er alt som vanlig, men håper at det blir mer...
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Har hatt murringer og mye verk i korsryggen i dag, og hardere kynnere enn normalt. Men ingen rier så langt gitt.. Har riktignok 18 dager igjen til termin da, så regner vel ikke med at noe skjer.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Hadde menssmerter så det holdt i dag tidlig, og nå sitter jeg med masse nedpress, så jeg HÅPER at det er noe på gang! Jeg vil FØDE!!!
Petrine C",) Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg kjenner ikke så mye til at babyen har noen ønsker om å komme ut i dag heller... 5 dager til termin..
Mamma til gullgutt Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 4 dager over termin og ingenting skjer... - og jeg som håpet så på fullmånen... Begynner å kjenne det litt på humøret nå ja...
turbo Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 hadde skikkelige menssmerter/murringer i ryggen i gåretterniddag, kveld og i natt... var skikkelig ille i natt, og jeg begynte å håpe på at nå er det noe på gang! men jeg sovna og våkna opp uten smerter.. Må få med samboern på en liten runde i loppekassa før sovetid og se om det kan hjelpe!! Jeg pleier alltid å bli ''påvirka¨¨ av fullmånen... blir lysvåken og ''rar'', så håper det kan skje nie nå altså...
endelig mamma t 2 :) Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Nei... Eller, merker noe, men tror ikke det er noe ordentlig på gang... Har masse kynnere, og skikkelige murringer i ryggen, klarer nesten ikke å gå over gulvene her. Men det blir vel ikke noe mer utav det dessverre... Kanskje til neste fullmåne, hehehe Litt galgenhumor må man vel ha
mamma sin kompis Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 fullmånen virket ikke på denne høna. mensverk, ja, men d har eg jo hatt lenge nå. tror vi fleste har litt rier mens vi sover - men det er jo fint, kanskje man plutselig er moden, og åpninga er i gang..... blir bebis til uka iallefall.....igang settes
Bayleaves Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Ja, det merket jeg - men så ble jeg jaggu lurt igjen. Riene startet i den tiden i går kveld, og holdt på helt til kl fire i natt. De siste timene var det mellom ti og femten minutter mellom riene, så nå var jeg bombesikker. Da stoppet det - våknet kl halv åtte uten noen rier... Er 3. gangs så det er visst vanlig å bli lurt på denne måten, men jeg fikk også modningsakupunktur på Riksen i går så trodde jammen dette var noe, ja. Nå har jeg ikke sovet på et par døgn, så bruker dagen på å slappe av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå