Gå til innhold

mer slim innlegg. ang brystbetennelse.farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har pumpet meg blå nå pga at det bare kommer tykt hvitt slim ut,masse,,normalt dette? eller grunn til bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pussaktig liksom? Hvis du har brystbetennelse er jo det grunn til bekymring i seg selv og du bør komme deg til lege i morgen om du ikke er bedre.

Skrevet

var hos lege igår og fikk antibiotika,ammer ikke på det brystet,masserer og pumper jevnlig(fikk masse gode tips her igår)men nå når jeg skulle pumpe meg kom det jo masse slim,litt tykkt,sliter liksom litt med og få det ut.som om det også ligger og sperrer utgangen for litt av melken..

Skrevet

jeg har ikke hatt brystbetennelse selv,men tror at du burde dra til lege i morgen tidlig. Om du blir slapp og får feber i natt burde du dra til legevakta,fordi du burde få tømt melkegangene før de tetter seg helt.

Ei jeg kjenner venta litt for lenge med å dra til lege og de måtte nesten legge henne i narkose for å få tømt skikkelig..

Skrevet

Det kan jo være at du har hatt noen tette melkeganger godt gjemt der inne et sted og at guffa som har blokkert holder på å løsne ... har du prøvd trikset med å pumpe ut melk mens du tar en deilig varm dusj? Jeg hadde sånt tykt ekkelt som kom ut da jeg begynte å få skikk på puppene igjen.

Skrevet

ok thanks..skal innom lege og ta blodprøve imorgen da..prøvde trikset idusjen ja men fikk ikke ut,må liksom pumpe endel før det trenger gjennom,men jeg får vente og se..kansje jeg er på bedringens vei da :)

Skrevet

Nei nei, ikke vente, tømme tømme tømme. Du må ikke finne på å gi deg med pumping før du er helt bra. Du har sikkert fått beskjed av andre om hvor ofte (1.5 timers mellomrom eller noe?). Ikke slutt med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...