prekæs Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Da jeg var 14 ble en venninne og jeg med noen på fest ...uti en skau...og gud vet vilken skau og kom oss ikke hjem før godt over 8 morgenen etter. Dette var lenge før mobilens tid og det var mange som ikke hadde hustelefon engang. Det var da mine foreldre fikk sine første grå hår. De var ikke sinna men virket noen kilo lettere da jeg snek meg inn døra hjemme. Er stor tilhenger av mobil til tenåringsbarn:)
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 At man har den, henger ikke nødvendigvis sammen med godt bruk. Men joda, den er jo fin å ha de få ganger det skjer. Dessuten fins det vel få tenåringer som ikke har mobil.
prekæs Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2008 Enn du da? Gjorde du aldri noe galt? Legger til. Jeg er veldig opptatt av det å komme hjem til riktig tid....og forteller selvfølgelig ikke alt til ungene. Det sørger ungenes morfar for:/
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Eneste som irriterer meg med mobilbruk nå, er at ungene alltid skal sjekke hvor jeg er:-)
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Joa. Men jeg gjorde det ikke dag etter føkkings dag i uker av gangen. Og jeg gjorde det ikke når jeg visste at andre faktisk var desperat avhengig av at jeg var hjemme til en viss tid for å få resten av kabalen til å gå opp. Såpass ordenssans hadde jeg.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 He he, vet hvor du er. Stabbursmusa! Evt md en enstavelsespreposisjon foran, men våget ikke, fare for sensur!
Northernlights Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Jeg var 15 år, og ble med en gutt jeg hadde blitt kjent med noen uker før, hjem til broren hans. Der var det en aldri så liten fest. Fikk lov av mamma, men måtte være hjemme klokka 23:00. Men på denne festen ble han som skulle være sjåfør, full. Så jeg måtte ligge over. Torde ikke ringe hjem til mamma, fordi det var blitt så seint. Merkelig tanke! Så jeg delte seng med denne gutten, med alle klærne på. Nussa ikke engang! =o) Og neste morgen kom jeg hjem til en meget opprørt mor.... Jeg er sjeleglad for at den yngste datteren min ikke er som jeg var! En annen gang var det nattrock på TV. Noen som husker det? Var på lørdagsnettene, og varte til klokka 3:00 Så jeg spurte mamma om det var greit jeg var hos venninnen min til klokka 3:00,og det var det,siden det var nattrock. Men dette var når klokka skulle stilles tilbake, så da mente jeg selv at jeg selvsagt kunne være der den ekstra timen også ;o) Og det var jeg! Uff,for en snik jeg var.....
prekæs Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2008 Datteren her i huset er så ordentlig at det er tider jeg lurer på om hun er datteren min:) Riktignok svartkledd og alternativ i klesveien. Men langt unna brunkrem og bleket hår. Og da foretrekker jeg svarte klær, så greit nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå